اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های کرمانشاه اعلام کرد

ممنوعیت تردد محموله‌های ترافیکی از 25 اسفند در جاده‌های کرمانشاه

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح نوروزی از 25 اسفندماه سال‌جاری، گفت: در این مدت طرح ممنوعیت تردد و جابه‌جایی محموله‌های ترافیکی در سطح راه‌های اصلی استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

ممنوعیت تردد محموله‌های ترافیکی از 25 اسفند در جاده‌های کرمانشاه

بهمن خسروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سال 1393 و آغاز سفرهای نوروزی، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با تشکیل ستاد نوروزی برای پاسخ‌گویی به مسافران آمادگی خود را برای ارائه خدمات شایسته به مسافران اعلام می‌کند.

خسروانی با اشاره به اینکه طرح نوروزی و جابه‌جایی مسافران ایام سفرهای نوروزی از 25 اسفندماه سال‌جاری آغاز می‌شود و تا 15 فروردین‌ماه 93 ادامه دارد، گفت: در این مدت به‌منظور افزایش ضریب ایمنی حمل و نقل عمومی برون‌شهری، هم‌زمان با سایر نقاط کشور طرح ممنوعیت تردد و جابه‌جایی محموله‌های ترافیکی در سطح راه‌های اصلی استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

*آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌ها از 11 اسفند ماه

به گفته وی، فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌ها از 11 اسفند ماه امسال و پیش‌فروش بلیت‌‌ها به‌صورت توأمان حضوری و اینترنتی از 18 اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور آغاز و با نظارت مستمر کارشناسان همراه می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فروش بلیت در محل پایانه‌های مسافربری عمومی، دفاتر مرکزی شرکت‌ها و دفاتر فروش بلیت در سطح شهر انجام خواهد شد.

*آمادگی بیش از 3400 خودروی عمومی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی

این مسئول افزود: تعداد 305 دستگاه اتوبوس، یک‌هزار و 988 دستگاه مینی‌بوس و یک‌هزار و 146 دستگاه خودرو سواری کرایه در قالب 62 شرکت حمل و نقل مسافر در استان کرمانشاه آماده ارائه خدمت به مسافران در ایام نوروز هستند.

خسروانی به هماهنگی با اداره‌کل راه و شهرسازی‌، پلیس راه‌، اورژانس‌، هلال‌احمر و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم مسافران سفری خوش و به‌یاد ماندنی به استان کرمانشاه تجربه کنند.

انتهای پیام/2700/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول