اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

60/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

نظرسنجی طرح نوروزی از مسافران گلستان انجام می‎شود

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان گلستان گفت: در راستای ارزیابی کمی و کیفی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، برگه‎های نظرسنجی بین مسافران در این ایام توزیع می‎شود.

نظرسنجی طرح نوروزی از مسافران گلستان انجام می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی گفت: برگه‎های نظرسنجی مواردی چون وضعیت خدمات‎دهی واحدهای اقامتی و پذیرایی، وضعیت اطلاع‎رسانی و کیفیت خدمات نیروهای هلال احمر و امداد خودروها، نظارت بر ترافیک شهری و وضعیت قیمت واحدهای اقامتی و پذیرایی را شامل می‎شود.

وی ادامه داد: تعداد این برگه‎های نظرسنجی سه هزار برگه است که در مبادی ورودی و خروجی استان، پایگاه‎های هلال احمر و هتل‎ها توزیع می‎شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: از مسافران می‎خواهیم برای افزایش کیفیت خدمات حتماً به این نظرسنجی پاسخ دهند تا بتوانیم هر چه بیشتر به نقطه مطلوب خدمت‎رسانی برسیم.

افزایش 10 درصدی اقامت مسافران در استان گلستان

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان گلستان گفت: میزان اقامت مسافران نوروزی در استان گلستان در سال‌جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

عباسی افزود: در ایام نوروز سه مجموعه اقامتی با ظرفیت 300 تخت افتتاح شده است.

وی افزود: با توجه به افتتاح این سه مجموعه، سه هزار و 200 نفر نیز به ظرفیت پذیرایی اضافه شده است که رشد خوبی را شاهد هستیم.

عباسی یادآور شد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان آمادگی دارد در صورت نیاز مسافران و گردشگران، خدمات‎رسانی را تا 20 درصد افزایش دهد.

انتهای پیام/2307/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول