به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی گفت: برگههای نظرسنجی مواردی چون وضعیت خدماتدهی واحدهای اقامتی و پذیرایی، وضعیت اطلاعرسانی و کیفیت خدمات نیروهای هلال احمر و امداد خودروها، نظارت بر ترافیک شهری و وضعیت قیمت واحدهای اقامتی و پذیرایی را شامل میشود.
وی ادامه داد: تعداد این برگههای نظرسنجی سه هزار برگه است که در مبادی ورودی و خروجی استان، پایگاههای هلال احمر و هتلها توزیع میشود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان گلستان گفت: از مسافران میخواهیم برای افزایش کیفیت خدمات حتماً به این نظرسنجی پاسخ دهند تا بتوانیم هر چه بیشتر به نقطه مطلوب خدمترسانی برسیم.
افزایش 10 درصدی اقامت مسافران در استان گلستان
دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان گلستان گفت: میزان اقامت مسافران نوروزی در استان گلستان در سالجاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.
عباسی افزود: در ایام نوروز سه مجموعه اقامتی با ظرفیت 300 تخت افتتاح شده است.
وی افزود: با توجه به افتتاح این سه مجموعه، سه هزار و 200 نفر نیز به ظرفیت پذیرایی اضافه شده است که رشد خوبی را شاهد هستیم.
عباسی یادآور شد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان آمادگی دارد در صورت نیاز مسافران و گردشگران، خدماترسانی را تا 20 درصد افزایش دهد.
انتهای پیام/2307/م/چ3000