اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را فراموش نکنیم

امام جمعه بابل گفت: از همه هم‌استانی‌‌ها تقاضا دارم در دید و بازدیدهای‌شان، شهدا را فراموش نکنند.

دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را فراموش نکنیم

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: با تبریک سال نو به هم‌استانی‌ها و گرامیداشت ایام فاطمیه یکی از امور ارزشمندی را که در این روزها شایسته است به تناسب نو شدن سال در صله ارحام لحاظ کرد، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان است.

وی حضور در اردوهای راهیان نور را یکی از بهترین میهمانی‌ها و سفرهای نوروزی خواند و افزود: برای اینکه بدانیم شهدا چه زحمت‌ها و تلاش‌های بزرگی انجام دادند و چه افتخار عظیمی را برای ملت آفریدند، شایسته است قدمی در مناطق جنگی و یادمان‌های دفاع مقدس بگذاریم و از نزدیک شاهد رشادت‌ها و فداکاری‌های سلحشوران باشیم.

امام جمعه بابل تاکید کرد: فرزندان دلیر امام راحل در بدترین شرایط آب و هوایی و در سخت‌ترین موقعیت‌ها توانستند قهرمانانه از کیان اسلام دفاع کنند و عظمت و افتخاری بزرگ را برای ملت ما بیافرینند، شایسته است به پاسداشت از مقام شامخ شهیدان و ایثارگری‌های رزمندگان به مناطق جنگی برویم و پیمانی جدید برای مستدام ماندن در راه آن‌ها ببندیم.

وی با اشاره به اینکه باید در دید و بازدیدهای‌مان جای شهدا را پر کنیم، عنوان کرد: از همه هم‌استانی‌ها تقاضا دارم در دید و بازدیدهای‌شان، شهدا را فراموش نکنند و سری به گلزارهای شهدا و خانواده‌های آن‌ها بزنند که مبادا خدای ناکرده آن‌ها احساس دلتنگی کنند و تصور کنند که جامعه زحمات آن‌ها را فراموش کرده است.

امام جمعه بابل در پایان گفت: قطعاً انجام صله رحم و دید و بازدید با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به حسب پاسداشت از خدمت بزرگ‌شان، سبب شادی دل آقا امام زمان (عج) خواهد بود و یاد و نام شهدا که چراغ راه‌مان است، خاموش نخواهد ماند.

انتهای پیام/86029/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول