اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال احمر بابلسر خبر داد

فعالیت 100 امدادگر داوطلب هلال‌احمر در بابلسر

سرپرست هلال احمر شهرستان بابلسر گفت: بیش از 100 نفر امدادگر داوطلب هلال‌احمر از اول تا 16 فروردین در خدمت مردم و مسافران نوروزی هستند.

فعالیت 100 امدادگر داوطلب هلال‌احمر در بابلسر

علی پورباقر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت هلال‌احمر شهرستان بابلسر جهت ایمنی سلامت مسافران دو چادر امداد در دو ورودی بابل به بابلسر و بهنمیر به بابلسر و نیز دو دوستار کودک برای نقاشی کودکان با موضوعیت حضرت فاطمه و نوروز دایر کرده است.

وی با بیان اینکه در داخل چادر امداد، خدماتی از قبیل بروشور ایرانگردی و جهانگردی استان و شهرستان،خدمات کمک‌های اولیه و راهنما برای مسافران نوروزی و مسابقات نوروزی انجام می‌شود، ادامه داد: بیش از 100 نفر امدادگر داوطلب هلال‌احمر از اول تا 16 فروردین در خدمت مردم و مسافران نوروزی هستند.

سرپرست هلال احمر شهرستان بابلسر با بیان اینکه در این شهرستان در دو پایگاه خدمات امداد جاده‌ای به صورت موتوری و آمبولانس در جاده‌های ورودی شهرستان  انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: استقرار موتور امدادی در طول نوار ساحلی و آمبولانس در مسیر جاده‌ها است.

پورباقر با اشاره به اینکه مجوز صدور هلال احمر برای شهرستان بابلسر صادر شده است، عنوان کرد: افتتاح فعالیت رسمی این اداره در طول ایام نوروز یا در هفته اول اردیبهشت که مصادف با روز جهانی صلیب سرخ است است.

وی در پایان ابراز داشت: امیدوارم خیران شهرستان ثلث اموال خود را به هلال احمر شهرستان برای خرید چند دستگاه آمبولانس و احداث پایگاه امداد جاده‌ای اختصاص دهند.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول