اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرمانده سپاه شاهرود:

دانش‌آموزان در راه افزایش بصیرت و معرفت خود گام بردارند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز بسیار ضرورت دارد تا دانش‌آموزان علاوه بر تقویت بنیه علمی، در راه افزایش بصیرت و معرفت خود گام بردارند.

دانش‌آموزان در راه افزایش بصیرت و معرفت خود گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پیش از ظهر امروز فرمانده سپاه، مسئولان بسیج دانش‏آموزی و شورای حوزه مقاومت ایمان شاهرود با دانش‏آموزان شرکت‌کننده در حج عمره بسیج دانش‏آموزی دیدار کردند.

فرمانده سپاه شاهرود در این دیدار که در منزل دانش‏آموزان نخبه بسیجی و شرکت‌کننده در حج عمره سازمان بسیج دانش‏آموزی برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات این دانش‏آموزان در حج عمره و با تأکید بر توجه به معرفت و بینش در زندگی اظهار داشت: توجه به معرفت و بینش الهی راهگشای شما در طول زندگی فردی و اجتماعی خواهد بود و باید قدر این نور و شعور الهی را که نصیب شما شده است، بدانید.

عباس مطهری خطاب به زائران سرزمین وحی افزود: شما که از لحاظ درسی نخبه و ممتاز هستید، با حضور در مراسم معنوی حج و درک عبودیت و بندگی خالصانه خدا در سرزمین وحی، باید در امر تربیت دینی و افزایش بصیرت و معرفت خود نیز تلاش کنید.

در این دیدار، دانش‏آموزان شرکت‌کننده در برنامه حج سازمان دانش‏آموزی از برنامه‏های اجرا شده در این برنامه معنوی تقدیر کردند.

خانواده این دو دانش‏آموز ممتاز نیز با تقدیر از برنامه‏ریزی و اجرای مناسب برنامه حج عمره دانش‏آموزی، بر اجرای بیشتر و تأثیرگذاری آن بر دانش‏آموزان تأکید و خواستار انجام برنامه‏های معنوی و اثرگذار این‌چنینی از طرف بسیج دانش‏آموزی شدند.

انتهای پیام/2249/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول