اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کاشان:

اجازه تضییع حقوق فوتبال کاشان را نمی‌دهیم

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان گفت: با تمام توان از حقوق فوتبال کاشان دفاع کرده و اجازه تضییع حق آن را نمی‌دهیم.

اجازه تضییع حقوق فوتبال کاشان را نمی‌دهیم

مرتضی رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با انتقاد از نگاه هیئت فوتبال اصفهان به ورزش کاشان اظهار کرد: اصفهان به جای حمایت از نماینده استان در مسابقات لیگ جوانان کشور با ایجاد استرس و دغدغه ذهنی برای کادر تیم زمینه ناکامی آن‌ها را به وجود می‌آورند.

وی افزود: تیم جوانان جاوید کاشان که با قهرمانی در مسابقات استان اصفهان جواز صعود به لیگ کشوری را کسب کرده بود با برنامه‌ریزی اشتباه مسئولان استان نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشان تصریح کرد: در حالی که تیم جوانان جاوید کاشان در کنگان حضور داشت و مسئولان تیم پیش از سفر به این شهرستان از مسئولان استان تقاضا کرده بودند تا در لیگ استان برای سایر تیم‌های این باشگاه مسابقه‌ای در برنامه نگذارند ولی به محض اعزام تیم به کنگان هیئت فوتبال استان در نامه‌ای از برگزاری دیدار نیمه نهایی سوپر لیگ استان در کاشان خبر می‌دهد.

رهبری عنوان کرد: به محض اطلاع از این نامه از طریق هیئت فوتبال کاشان تقاضای تعویق تاریخ این دیدار را داشتیم که متاسفانه بدون توجه به درخواست ما هر دو بازی رفت و برگشت را سه بر صفر به نفع تیم اصفهان اعلام کردند و با انجام بازی فینال در کمترین زمان ممکن حق نماینده کاشان را برای اعتراض نادیده گرفته و حقوق این تیم را تضییع کردند.

وی با اشاره به قهرمانی‌های متوالی تیم‌های پایه فوتبال کاشان در مسابقات استان اصفهان اظهار کرد: موفقیت‌های پیاپی کاشان به مذاق اصفهانی‌ها خوش نمی‌آید و به دنبال کوچکترین خلا در تیم‌های کاشان هستند تا با متوسل شدن به آن مانع موفقیت کاشان شوند.

این مسئول افزود: مسئولان هیئت استان مدعی هستند که تیم‌های ورزشی در هر رده باید کادر فنی جداگانه داشته باشند که در اصل و منطق درست است اما نه برای تیم‌های ورزشی شهرهایی که مالکان تیم‌ها تمام هزینه‌ها را از جیب پرداخت می‌کنند و توانایی مالی جذب نیرو را ندارند.

رهبری ادامه داد: این قانون برای تیم‌هایی چون سپاهان، ذوب‌آهن و پتوی لاله اصفهان صدق می‌کند که یک کارخانه حامی آن‌ها است نه تیم جاوید کاشان که جعفر حفیظی سرپرست و مالک این تیم خود یک کارگر کارخانه است!

رئیس هیئت فوتبال کاشان در مورد سفر به اصفهان و نشست مشترک با مسئولان فوتبال اصفهان گفت: به هیئت فوتبال استان پیشنهاد دادم تا برای اینکه همیشه نماینده‌ای در لیگ کشور داشته باشند و این چنین حقوق تیم‌های شهرستانی را تضییع نکنند.

وی از انتقادات خود به برنامه‌ریزی‌های استان عنوان کرد: اکثر دیدارهای تیم‌های فوتبال کاشان در روزهای وسط هفته به صورت میهمان برگزار می‌شود و این امرباعث شده تا مسئولان مدارس با مرخصی‌های متوالی بازیکنان مخالفت کنند و در عوض تیم‌های شهر اصفهان تمامی دیدارهایی که میهمان هستند را در روزهای تعطیل هفته یا در نهایت دیدارهای وسط هفته خود را در شهرهای همجوار اصفهان برگزار می‌کنند تا با این گونه مشکلات گریبانگیر نباشند.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود تا در سال جدید شاهد نگاه‌های متفاوت مسئولان استان نباشیم تا اینگونه حق و حقوق یک تیم تضییع نشود و

گفتنی است، هیئت فوتبال کاشان با برگزاری بیش از 570 مسابقه و  کسب دو عنوان قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو عنوان سومی در لیگ فوتبال استان سال 92 را به پایان رساند.

انتهای پیام/63010/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول