اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گروه‌های جهادی سال جدید را با کار در عنبرآباد آغاز کردند

وقتی عشق خدمت به محرومان زمان نمی‌شناسد

بخشدار مرکزی عنبرآباد گفت: شش گروه جهادی کار احداث مسجد و حسینیه را در روستاهای بخش مرکزی عنبرآباد آغاز کردند.

وقتی عشق خدمت به محرومان زمان نمی‌شناسد

یزدان افشاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته شش گروه جهادی متشکل از 180 نفر از طلاب و دانشجویان سراسر کشور در نخستین روز سال جدید فعالیت خود را در روستاهای شهرستان عنبرآباد آغاز کردند.

وی ادامه داد: این گروه‌های جهادی در شش روستای امیرآباد، مهتابی، حاجی‌آباد، شهرک آزادگان، عبدل‌آباد و ده‌رضا در زمینه احداث حسینیه، مسجد و ترمیم فضاهای آموزشی مدارس فعالیت می‌کنند.

بخشدار مرکزی عنبرآباد تصریح کرد: گروهای جهادی علاوه بر کارهای عمرانی به فعالیت‌های فرهنگی از جمله تشکیل کلاس‌های قرآن، احکام و کمک درسی می‌پردازند.

افشاری خاطرنشان کرد: این گروه‌های جهادی از سراسر کشور حضور دارند و نیروهایی جوان و تحصیل کرده دانشگاه‌های داخل و خارج کشور هستند.

وی عنوان کرد: این حضور نشان دهنده عشق خدمت به محرومان، ایثار و ازخودگذشتگی این عزیزان است که در ایام تعطیلات نوروز از گردش و تفریح خود گذشتند و برای رفع مشکلات محرومان گام برداشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش فارس، این گروه‌های جهادی حسینیه و مسجد روستاهای بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد را تا پایان تعطیلات نوروزی برای کمک به اهالی روستا آماده می‌کنند.

انتهای پیام/2655/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول