اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه:

مزرعه نمونه گیاهان دارویی در سوادکوه احداث می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه از احداث مزرعه نمونه گیاهان دارویی با هدف اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در شهرستان خبر داد.

مزرعه نمونه گیاهان دارویی در سوادکوه احداث می‌شود

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، محمد احمدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه با اشاره به همزمانی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با ایام نوروز، افزود: مردم ما فهیم و علاقه‌مند به شعائر دینی هستند و توجه لازم برای ایجاد تعادل بین جشن نوروز و شهادت دختر گرامی پیامبر اسلام را حفظ کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه خواستار ارسال پیامک‌هایی با اشعار تلفیقی نوروز و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه شد و ابراز داشت: اطلاع‌رسانی به مردم درباره ایام نوروز و شهادت حضرت فاطمه (س) با هدف اعلام تداخل عید نوروز و شهادت انجام شود.

وی به برنامه‌ریزی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: با همکاری جهاد کشاورزی 10 هکتار از زمین‌های اطراف دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برای احداث مزرعه نمونه گیاهان دارویی در نظر گرفته شده است.

احمدی به برنامه‌های دیگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی دهکده سلامت برای استفاده از ظرفیت‌های توریستی سوادکوه به منظور اعتلای شهرستان و اجرایی کردن اهداف اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/86015/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول