اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کلاچای:

تقویت فرهنگ، حماسه اقتصادی را محقق می‌کند

امام جمعه کلاچای گفت: تقویت فرهنگ لازمه تحقق حماسه اقتصادی است که با عزم ملی محقق می‌شود.

تقویت فرهنگ، حماسه اقتصادی را محقق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی ظهر امروز در نخستین نماز جمعه سال 93 این شهر با تبریک آغاز عید نوروز اظهار کرد: جمعه نزد مسلمانان جایگاه خاصی دارد و متعلق به امام زمان (عج) است.

وی، ویژگی افراد متقی را استفاده از فرصت‌ها دانست و افزود: بهترین فرصت‌ها در ایام نوروز نمایش زندگی فاطمی است که باید برنامه‌های خود را بر اساس زندگی حضرت زهرا (س) و فرزندان ایشان تنظیم کنیم.

خطیب جمعه کلاچای گفت: بهترین اعمال سفارش شده از طرف ائمه اطهار (ع) و دین ما، صله‌رحم و دید و بازدید به‌ویژه از والدین است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سو‌ی رهبر معظم انقلاب با عنوان «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، خاطرنشان کرد: حماسه اقتصادی نیازمند زمان عزم ملی و مدیریت جهادی است.

احمدی یادآور شد: امیدواریم در عرصه اقتصادی بتوانیم یک فصل جدیدی را باز کنیم تا فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی به معنای کلمه محقق شود.

وی لازمه تحقق حماسه اقتصادی را تقویت فرهنگ دانست و متذکر شد: ما در سایه فرهنگ صحیح ایرانی، اسلامی و دینی می‌توانیم در جایگاه واقعی حماسه اقتصادی و سیاسی قرار گیریم.

امام جمعه کلاچای با اشاره به مهم بودن کار، تلاش، تولید و مبارزه با اسراف و تبذیر در تحقق حماسه اقتصادی، خاطرنشان کرد: حماسه اقتصادی در سایه تبلور فرهنگی محقق می‌شود و این نیازمند عزم ملی است که با وحدت تمام سلیقه‌ها و جناح‌ها انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/84002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول