اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد

توزیع 743 هزار لیتر بنزین در مازندران

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه 743 هزار و 80 لیتر بنزین معمولی و سوپر توزیع شده است، گفت: 34 هزار و 777 لیتر نفت‌گاز و 2 میلیون و 510 هزار کیلو سی‌ان‌جی نیز توزیع شده است.

توزیع 743 هزار لیتر بنزین در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دلاور بزرگ‌نیا بعد از ظهر امروز در محل ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران مستقر در اداره کل گردشگری مازندران در جمع خبرنگاران گفت: از 28 و 29 اسفندماه سال 92 تا ابتدای فروردین‌ماه سال‌جاری 864 هزار و 718 نفر در استان مسافر داشتیم.

وی با بیان اینکه در این مدت،‌ یک‌هزار 612 مورد بازدید از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز حمل و نقل و ... انجام شده است، ادامه داد: تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی و ... 25 مورد تشویق و 19 مورد تذکر دریافت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه 14 تور ورودی یک ‌روزه به استان داشتیم، ادامه داد: 110 مورد پرونده هم به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه 743 هزار و 80 لیتر بنزین معمولی و سوپر توزیع شده است، تصریح کرد: 34 هزار و 777 لیتر نفت‌گاز و 2 میلیون و 510 هزار کیلو سی ان جی توزیع شده است.

بزرگ‌نیا با اشاره به تعداد دو نفر فوتی ناشی از تصادفات یادآور شد: تعداد تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس 943 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر استان هم 127 مورد ماموریت انجام داده است، گفت: 701 کیلوگرم مواد غذایی فاسد هم کشف شد.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه 20 جشنواره فرهنگی هنری صدای بهار تا قبل از ایام فاطمیه برگزار شده است، ادامه داد: 51 خبر از طریق سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها منتشر شده است.

وی با اشاره به یک‌هزار و 559 مورد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس‌راه و همیاران پلیس اظهار کرد: 19 مورد گشت‌های کنترلی و نظارتی اتفاق افتاده است.  

انتهای پیام/86007/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول