اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

نقش مردم و مسئولان در تحقق شعار سال لازم و ملزوم یکدیگر است

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نقش مردم و مسئولان را در تحقق آن لازم و ملزوم یکدیگر دانست.

نقش مردم و مسئولان در تحقق شعار سال لازم و ملزوم یکدیگر است

ماموستا امین راستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با درک درست و بینش عمیق از شرایط و اوضاع، شعار امسال را انتخاب و اعلام کرده‌اند.

وی افزود: همانگونه که رهبر انقلاب تأکید کردند حماسه سیاسی به بهترین شکل در سال گذشته و در عرصه‌های گوناگون محقق شد که نشان از شعور بالای مردم در روزگار کنونی است.

امام جمعه موقت سنندج با تقسیم شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" به دو بخش، گفت: بخش نخست این شعار اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی مردم را هدف قرار داده است.

ماموستا راستی با تأکید بر لزوم تلاش مسئولان برای رفع نابسامانی و کاستی‌ها در عرصه اقتصادی، گفت: به طور قطع قرار دادن این شعار در سرلوحه کار مدیران از واجباتی است که باید بیشتر مد نظر باشد.

وی بخش دوم شعار سال 93 را مربوط به فرهنگ ذکر کرد و گفت: فرهنگ ملت ما ریشه عمیق و 2 هزار و 500 ساله دارد که همین موضوع نشان‌دهنده اهمیت و تأثیر بخش فرهنگ در زندگی ایرانی‌ها است.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه تمدن بالای مردم ما زبانزد خاص و عام است، تصریح کرد: باید با آسیب‌شناسی دقیق مشکلات این حوزه رصد و برای برطرف شدن آن تلاش شود.

ماموستا راستی در ادامه با یادآوری فرمایش رهبر انقلاب، پیرامون لزوم اتحاد مردم و مسئولان در تحقق شعار امسال گفت: اعتقاد دارم این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند و بدون همراهی هر دو بخش این امر مقدور نیست.

وی افزود: اگر مسئولان در راستای تحقق شعار عمل نکرده و مدیریت جهادی نداشته باشند، موفق نخواهیم بود و از سوی دیگر چنانچه عزم ملی در میان تک‌تک آحاد جامعه ایجاد نشود، باز هم راه به جایی نخواهیم برد.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: پس لازم است ملت و مسئولان دست در دست یکدیگر در راستای اجرای فرامین رهبر انقلاب و تحقق کامل شعارهای اقتصادی و فرهنگی در سال جدید عمل کنند.  

انتهای پیام/79012/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول