اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

تحقق شعار امسال با همت جهادی امکان‌پذیر است

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: تحقق شعار سال با همت جهادی امکان‌پذیر است.

تحقق شعار امسال با همت جهادی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ‌شب گذشته در آیین تحویل سال نو در گلزار شهدای برازجان با تبریک سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری از تدابیر حکیمانه است و باید برای تحقق شعار سال اهتمام ورزیم که این مهم با همت جهادی امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: افرادی که هنگام تحویل سال در گلزارهای شهدا و بر سر سفره پربرکت شهیدان حاضر می‌شوند باید قدردان این توفیق و فرصت باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم و مسئولان باید در سال جدید هر چه توان و فرصت در اختیار دارند را برای بهتر کردن امورات مردم صرف کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: فرهنگ کمک به محرومان و دستگیری نیازمندان باید همیشه در بین آحاد مردم و مسئولان وجود داشته باشد و در ایام نوروز پررنگ‌تر شود.

وی افزود: یکی از دلایل حضور در کنار مزار شهدا این‌ است که تلنگری به خود بزنیم و اگر فرصتی را از دست داده‌ایم، برای جبران آن در سال آینده تلاش کنیم.

این مسئول با بیان اینکه سیره شهدا فقط خوب جنگیدن و دفاع و مقاومت نبود، عنوان کرد: در سیره شهدا موارد بسیاری یافت می‌شود که خوب زندگی کردن از جمله آنان است، یعنی باید رفتار مناسب و اخلاق اسلامی را انجام دهیم.

موسوی‌نژاد گفت: فرهنگ و سیره شهدایی یعنی در خانواده و اجتماع با رفتار صحیح، بهترین فرزند یا همسر باشیم و با عمل به هنجارهای اجتماعی و محبت ورزیدن به همنوعان از نیازمندان نیز دستگیری کرده و اگر غیر از این باشد در مسیر شهدا حرکت نکرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان آرمان‌های دینی را خوب فهمیدند و علاوه بر خوب دفاع کردن و ایستادگی صحیح، خوب رفتار کردند و خوب زندگی کردند چراکه در خاطرات اعضای خانواده و همرزمان آن‌ها به این موضوع پی می‌بریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در خانه ملت تاکید کرد: اگر بر سر قبور معطر شهدا حاضر می‌شویم و قصد داریم الگوی ما الگوی شهدایی باشد باید براساس رفتار و اخلاق اسلامی و سیره و آرمان‌های آن‌ها عمل کنیم.

وی ولایت‌مداری را از اعتقادات و مبانی اصلی شهدا عنوان کرد و ادامه داد: ما نیز با سرلوحه قرار دادن منویات ولی فقیه می‌توانیم در سال آینده به موفقیت و پیشرفت‌های فراوانی در زمینه‌های فردی و اجتماعی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/66006/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول