اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر خبر داد

برگزاری مراسم سال تحویل در جوار گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر از برگزاری مراسم ویژه سال تحویل در جوار گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر خبر داد.

برگزاری مراسم سال تحویل در جوار گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر

حمید قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران افتخار خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، ایثارگران و آزادگان عزیز را دارد.

وی افزود: 22 اسفندماه به نام بزرگداشت شهید نام‌گذاری شد و برنامه‌های مختلفی نیز شامل دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، برنامه‌های فرهنگی و... در شهرستان در این روز برگزار شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر وجود هزار و 100 شهید ملایر را مایه مباهات و افتخار این شهرستان برشمرد و گفت: وجود 2 هزار و 54 جانباز و 120 آزاده سرافراز نیز از افتخارات دیگر ملایر در دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری کلاس‌ و دوره‌های مختلف قرآنی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که در طول سال برگزار می‌شود.

قربانی یادآور شد: در طول سال خانواده‌های علاقه‌مند به شرکت در این کلاس‌ها از این دوره‌ها زیر نظر اساتید بهره‌مند شده و در مسابقات بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کرده‌اند.

وی به برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های قرآنی در 27 اسفندماه در ملایر اشاره کرد و گفت: در این همایش از 90 نفر از برگزیدگان قرآنی شاهد و ایثارگر تجلیل شدند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر در ادامه از افتتاح سالن تیراندازی بنیاد شهید خبر داد و افزود: این سالن در هفته جاری با حضور مسئولان راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی این سالن 55 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که شامل تجهیزات و تامین سلاح نیز بوده است.

قربانی در ادامه به برنامه‌‌های ایام عید اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با سال تحویل مراسم ویژه‌ای در جوار شهدای بهشت هاجر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم در کنار قبور مطهر شهدای بهشت هاجر به یاد شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89013/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول