اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خرمشهر خبر داد

برگزاری مراسم تحویل سال در یادمان شلمچه و گلزار شهدای خرمشهر

فرمانده سپاه خرمشهر ازهمزمانی پایان کار جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور با تحویل سال و برگزاری مراسم تحویل سال در یادمان شهدای شلمچه خبر داد.

برگزاری مراسم تحویل سال در یادمان شلمچه و گلزار شهدای خرمشهر

عادل فرهانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر از پایان کار جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور همزمان با تحویل سال خبرداد و تصریح کرد: اختتامیه جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور قرار است 29 اسفند و مقارن با تحویل سال طی مراسمی به همین مناسبت پایان یابد.

فرمانده سپاه خرمشهر گفت: این مراسم از اهمیت خاصی برخوردار است شخصیت‌های مهم و نام آور کشوری و لشکری در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: قرار است طی این مراسم همه شرکت‌کنندگان دور سفره هفت سین معنوی و آکنده از بوی ایثار و شهادت سال جدید را آغاز کنند.

فرهانیان به برگزاری مراسم تحویل سال در گلزار شهدا شهرستان خرمشهر نیز اشاره و اذعان کرد: امسال قرار است در دو مکان مقدس شهر که یادمان شلمچه و دیگری گلزار شهدای شلمچه است مراسم تحویل سال برگزار شود که امیدواریم این مراسم شروعی سرشار از معنویت و یاد شهدا برای تمامی مردم غیور و شهید پرور خرمشهر، کاروان‌های راهیان نور و همه شرکت کنندگان در این مراسم از جای جای میهن عزیزمان ایران باشد.

انتهای پیام/2329/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول