اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

آیین تحویل سال 93 در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

معاون اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: آیین تحویل سال 93 از ساعت 7 شب در گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.

آیین تحویل سال 93 در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

ابوطالب سیمیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: طبق سنوات گذشته مراسم تحویل سال 93 در گلزار شهدای قزوین در جوار امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم تحویل سال 93 با حضور بازماندگان خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان، جانبازان و ایثارگران در جوار گلزار شهدا برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم روز پنجشنبه 29 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 7 شب با اجرای برنامه‌های متنوع آغاز خواهد شد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: بیان خاطرات رزمندگان در خصوص برنامه‌های رزمندگان در جبهه‌ها و در دوران اسارت، قرائت زیارت عاشورا، دعای توسل، دکلمه‌خوانی توسط فرزندان شهدا و شعرخوانی از جمله برنامه‌های تحویل سال 93 در گلزار شهدای قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان استانی از جمله مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و امام جمعه قزوین در این مراسم حضور دارند و دعای تحویل سال توسط امام جمعه این شهرستان قرائت می‌شود.

سیمیاری با اشاره به اینکه قبل از تحویل سال جدید غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای قزوین توسط شهرداری قزوین در صبح روز پنجشنبه انجام می‌شود، افزود: مسئولان مربوطه در این نهاد بعد از غبارروبی، گلدان و تنگ‌های ماهی را در هر یک از قبور شهدا قرار می‌دهند.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: خانواده‌های شهدا بعدازظهر این روز بر سر مزار شهدای فرزندان خود آمده و سفره هفت‌سین را در قبور آنان پهن می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر قشرهای مختلف مردم علاقه دارند که در تحویل سال جدید در کنار مزار شهدا باشند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل حضور مردم در این لحظه در گلزار شهدا پرشکوه و چشمگیر است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مراسم تحویل سال 93 همزمان در گلزار شهدای شهرستان‌های استان قزوین نیز برپا می‌شود.

انتهای پیام/77009/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول