اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان جم خبر داد

برگزاری مراسم تحویل سال جدید در جوار آرامگاه شهید گمنام جم

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان جم گفت: مراسم تحویل سال جدید در جوار آرامگاه شهید گمنام جم برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تحویل سال جدید در جوار آرامگاه شهید گمنام جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسن زمانی ظهر امروز در نشست مسئولان پالایشگاه جم با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: جمعی از مردم و کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم و خانواده‌های آنان مراسم تحویل سال جدید شمسی را در جوار آرامگاه شهید گمنام در مسجد پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده سفره هفت‌سین بسیار زیبا و معنوی نیز در این محل برپا خواهد شد.

زمانی ادامه داد: سخنرانی مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری نیز همزمان با آغاز سال در این مکان مقدس به طور زنده پخش خواهد شد و حال و هوای معنوی و نوروزی را در کنار شهید گمنام خواهیم داشت.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان جم، حضور بر سر آرامگاه شهید گمنام شهرستان جم در زمان تحویل سال و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید را کاری بسیار معنوی و پسندیده دانست.

وی اظهار داشت: این شهید والامقام بسیجی 20 ساله است که در عملیات قدس سه در منطقه عین منصور دهلران در سال 64 به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود که در سال 1389 و  همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) بر دستان مردم ولایتمدار شهرستان جم تشییع و در جوار مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک توحید این شهر به خاک سپرده شد.

زمانی تاکید کرد: مسجد پیامبر اعظم (ص) به عنوان کانون برنامه‌های فرهنگی، مذهبی نقش مهمی در شهرک توحید دارد و همه روزه در این مسجد مراسمات نماز، عزاداری و دعاهای مختلف برگزار می‌شود و همواره مورد استقبال نمازگزاران است.

وی اضافه کرد: در این مسجد همچنین پایگاه مقاومت فاطمه‌الزهرا (س) و دارالقرآن ریحانه‌النبی (ص) فعالیت‌های چشمگیر و قابل توجهی دارند که بدون شک تاثیر زیادی بر برنامه‌های مذهبی شهرک توحید گذاشته است.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول