اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دیشموک

با حضور مردم و مسئولان، گلزار شهدای دیشموک غبارروبی و عطرافشانی شد.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دیشموک

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، ظهر امروز عاشقان، دلدادگان، پاسداران و حافظان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور در آئینی معنوی؛ با غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهدا؛ یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را گرامی داشتند.

شرکت‌کنندگان در این آیین ملی و معنوی در دیشموک با در دست داشتن گل و گلاب، تربت پاک و مطهر شهدا را غبارروبی، عطر افشانی و گلباران کرده و با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام و بار دیگر با آرمان‌های شهدای والامقام دوران حماسه و دفاع تجدید عهد و پیمان کردند.

مردمانی که امنیت، آرامش و دستاوردهای امروز کشور در عرصه‌های مختلف را مدیون ایثارگری و فداکاری شهدا می‌دانند، امروز در کنار تربت پاک شهدا بار دیگر برای پیروی و ماندن در مسیر و راه بهترین شاگردان مکتب ولایت و عاشورا و تلاش در جهت عزت و سربلندی روز افزون اسلام و مسلمین با یکدیگر هم پیمان شدند.

مردمانی که عزت، اقتدار، صلابت، استقلال و آزادی امروز کشور را مرهون مجاهدت و جانفشانی فرزندان غیور، دلیر و خلف ایران اسلامی می‌دانند امروز با حضور در این آیین معنوی بار دیگر نشان دادند اگر چه امروز جای شهدا خالی است اما یاد و خاطره ایثار، از خود گذشتگی و ایستادگی آنان در ذهن و دل‌های ایرانیان تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.

مردم ولایی و انقلابی شهر دیشموک در دوران حماسه و دفاع با اعزام غیور مردان قهرمان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و تقدیم 5 شهید، بزرگترین سرمایه‌های خود را در راه پاسداری و صیانت از کیان اسلام، انقلاب و نظام هدیه کردند.

انتهای پیام/82009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول