اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

حریم امامزاده سید صدرالدین اردبیل غبارروبی شد

همزمان با ایام فاطمیه و فرا رسیدن سال نو در قالب طرح آرامش بهاری، آستان مقدس امامزاده سید صدرالدین اردبیل غبارروبی شد.

حریم امامزاده سید صدرالدین اردبیل غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل، عصر امروز در مراسم غبارروبی امامزاده سید صدرالدین اردبیل اظهار داشت: ما با این اقدام سعی کردیم تا فضای معنوی به آستان مقدس امامزاده سید صدرالدین اردبیل بخشیده و این مکان مقدس را مهیای حضور مسافران و گردشگران نوروزی کنیم.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی این امامزاده و ادامه کارهای عمرانی و خدماتی در این مجموعه تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا امامزاده سید صدرالدین اردبیل به قطب فرهنگی شمالغرب کشور تبدیل شود.

وی از برپایی بیش از 20 ایستگاه و مکان اقامت موقت برای گردشگران نوروزی در حرم سید صدرالدین خبر داد و خاطر نشان کرد: این امامزاده امروز به یک مأمن آرامش‌بخش و بسیار معنوی تبدیل شده به طوریکه این مجموعه در جوار شهر اردبیل به مکان حضور خیل مسافران و گردشگران و علاقمندان تبدیل شده است.

قیامی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: مقام امامزادگان باید حفظ شود و ما وظیفه داریم برای شناساندن جایگاه و شجره‌نامه این امامزادگان نهایت دقت و تلاش را داشته باشیم.

این مسئول بیان کرد: برای تکریم و آرامش و ایجاد یک فضای آرام اداره کل اوقاف و امور خیریه با توجه به منویات مقام معظم رهبری اقدام به بازسازی، مرمت و توسعه بقاع متبرکه و امامزادگان کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل یادآور شد: ما در قالب طرح آرامش بهاری در دو امامزاده شاخص اردبیل سید صدرالدین و امامزاده صالح اردبیل طرح‌های مناسبتی خاص به ویژه حلول سال جدید را برگزار می‌کنیم و سعی و تلاشمان بر این است تا با جذب مخاطبان بیشتر بتوانیم از فضای معنوی پیش آمده به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام/62003/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول