اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

مخالفت عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتخاب مدیر غیر بومی برای پارس جنوبی

عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتخاب مدیر غیر بومی برای پارس جنوبی مخالفت کرد.

مخالفت عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتخاب مدیر غیر بومی برای پارس جنوبی

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم باید سرلوحه همه مدیران قرار گیرد و هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید تا حد توان و ظرفیت در راستای رفع دغدغه‌های مردم تلاش کند.

وی افزود: مردم در تمام عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حضوری تاثیرگذار داشته‌اند و باید خدماتی متناسب با شأن و منزلت مردم ارائه شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: حضور در بین مردم و آشنا شدن با دردهای و آلام مردم باید مورد توجه بیشتر مسئولان باشد و مسئولان باید بیشتر وقت را برای رفع مشکلات افراد مستضعف اختصاص دهند.

موسوی‌نژاد با اشاره به اهمیت پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی از مناطق تاثیرگذار و حساس در صنعت نفت است و باید نسبت به این مسئله دقت و حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به شایعاتی در زمینه تغییرات مدیریتی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یادآور شد: مدیریت منطقه ویژه پارس باید در اختیار مدیران بومی باشد و زیر بار پذیرش هیچ مدیر غیربومی در این منطقه نخواهیم رفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: به همه مردم استان بوشهر قول می‌دهیم در این منطقه اتفاقی روی نخواهد داد و برای مدیریت آن از نیروی بومی استفاده خواهد شد و مدیر غیر بومی برای پارس جنوبی نخواهد آمد.

وی یادآور شد: برای رشد و توسعه همه‌جانبه استان باید دست در دست هم دهیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول