اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرمانشیر:

قداست ایام فاطمیه در نوروز حفظ شود

امام جمعه نرماشیر گفت: از باید‌های این ایام این است که حرمت فاطمیه را نگه داریم و شادی‌های ما در ایام نوروز نظیر سال‌های گذشته باشد و باید قداست این ایام را حفظ کنیم.

قداست ایام فاطمیه در نوروز حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز و در آستانه سال نو هدایای نقدی و غیرنقدی نوروزی از سوی دفاتر ائمه جمعه نرماشیر و روداب در بین نیازمندان توزیع شد.

امام جمعه نرماشیر در حاشیه بازدید از خانواده‌های بی‌بضاعت اظهار داشت: سهم قائل شدن برای نیازمندان در اموال خود و اهدای آن در قالب هدیه عید به آنها از سنت‌های حسنه است.

حجت‌الاسلام روح‌الله ایرانژاد تصریح کرد: عید نوروز بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان و مستمندان است، همچنین صله‌رحم یکی از سنت‌های حسنه این ایام به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و نوروز باستانی افزود: این تقارن، بایدها و نبایدهایی را به دنبال دارد، باید به محرومان کمک کنیم و همچون سال‌های گذشته دست مستمندان را در آستانه‌ سال نو بگیریم.

ایرانژاد بیان داشت: یکی دیگر از باید‌های این ایام این است که حرمت فاطمیه را نگه داریم و نباید شادی‌های ما در ایام نوروز نظیر سال‌های گذشته باشد و باید قداست این ایام را حفظ کنیم.

به گزارش فارس از طرف دفاتر ائمه جمعه نرماشیر و بخش روداب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به افراد نیازمند اهدا شد و کمیته امداد امام خمینی شهرستان نرماشیر هم تعدادی سبد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد.

انتهای پیام/80026/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول