اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک:

آبیک ظرفیت اعزام بیش از 1000 نفر به مناطق عملیاتی را دارد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: این شهرستان مستعد اعزام بیش از یک هزار نفر به مناطق عملیاتی بوده و افراد بسیاری علاقه‌مند به بازدید از این مناطق هستند.

آبیک ظرفیت اعزام بیش از 1000 نفر به مناطق عملیاتی را دارد

حمزه برین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: 25 دستگاه اتوبوس برای اعزام یک‌هزار زائر آبیکی به مناطق عملیاتی پیش‌بینی شده و برای هر دستگاه اتوبوس یک راوی، یک روحانی و یک خادم فرهنگی در نظر گرفته شده است.

برین افزود: از ظرفیت روحانیان برای پاسخ‌گویی به شبهات دینی و مسائل شرعی و احکام، از وجود راویان برای بازگویی مراحل مختلف عملیات‌ها، سختی‌ها، تلخی‌ها، شیرینی‌ها، شهادت و شهدا در هشت سال پایداری و مقاومت و نیز از وجود خادمان فرهنگی برای برنامه‌ریزی در اجرای برنامه‌های فرهنگی اعم از مراسم افتتاحیه و اختتامیه و برگزاری مسابقات فرهنگی در داخل اتوبوس‌ها و مکان‌های اسکان در اهواز و فضاسازی فرهنگی و پخش کلیپ‌های فرهنگی استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: زائران از مناطق عملیاتی جنوب همچون شلمچه، طلائیه، پادگان دوکوهه، یادمان شهدای هویزه، یادمان کربلای 4، پاسگاه زید، مسجد خرمشهر و نهر خیّن و موزه خرمشهر بازدید می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسئولان شهرستان آبیک به مناطق عملیاتی جنوب سفر کنند، مایه مباهات و افتخار بوده و برنامه‌ریزی و امکانات برای پذیرایی از آنان فراهم است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک اضافه کرد: زائران به مدت چهار روز به بازدید از مناطق عملیاتی مختلف جنوب می‌پردازند.

برین یادآور شد: شهرستان آبیک مستعد اعزام بیش از یک هزار نفر به مناطق عملیاتی بوده و علاقه‌مندان به بازدید از این مناطق بسیار است.

وی افزود: احتمال اینکه ظرفیت اعزام مردم شهرستان آبیک به سرزمین‌های نور افزایش یابد، وجود دارد ولی هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/77003/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول