اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

راهیان نور آثار تربیتی سازنده و عمیقی دارد

امام جمعه شهر آبیک گفت: راهیان نور آثار تربیتی سازنده و عمیقی دارد و سبب تقویت معنویت در افراد می‌شود.

راهیان نور آثار تربیتی سازنده و عمیقی دارد

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: از زائرانی که به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، درخواست می‌شود این مناطق را یک زیارتگاه تلقی کرده و برای تقویت معنویت خود بهره گیرند.

وی افزود: افرادی که جنگ را ندیده‌اند و به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند با مشاهده مناطق عملیاتی، گلزار شهدای گمنام و تصور ریخته شدن خون‌های پاک شهدا متحول می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه راهیان نور آثار تربیتی بسیار سازنده، شگرف و عمیقی بر زائران بر جای می‌گذارد، تصریح کرد: با توجه به این فرمایش مقام معظم رهبری که حفظ آثار شهدا و بزرگداشت شهدا کمتر از شهادت نیست همه باید احساس مسئولیت و وظیفه کرده و با پاسداشت خون شهدا، راه آنان را حفظ و ادامه دهند.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: شهدا همانند شمعی با نثار جانشان سوختند تا اطراف خود را روشن بسازند بنابراین افراد جامعه هر چه قدر ایثار کنند ایثارشان به اندازه ایثار شهدا نمی‌رسد.

موسوی اذعان داشت: رفتن به سرزمین‌های نور انقلاب درونی در قلب انسان ایجاد می‌کند و سبب دگرگونی و منقلب شدن انسان می‌شود چراکه بدی‌ها و زشتی‌ها را زدوده و حسن اخلاق و طهارت را جایگزین آن می‌کند.

وی کسب رضایت الهی، دفاع از اسلام، انقلاب، کشور و ملت را از اهداف مهم شهدا برشمرد و افزود: مردم باید قدردان شهدا و پاسدار خون آنان باشند چراکه این عزیزان ولی‌نعمتان انقلاب هستند و هیچگاه نباید فراموش شوند.

امام جمعه شهر آبیک بیان کرد: شهدا به تأسی از امام حسین(ع) برای حفظ اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند و خونشان را نثار و جانشان را فدا کردند.

موسوی گفت: راهیان نور آثار تربیتی سازنده و عمیقی دارد و سبب تقویت معنویت در افراد می‌شود.

انتهای پیام/77006/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول