اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13/ورزش اصفهان در سالی که گذشت

گلشنی: ورزشگاه نقش جهان مشکلات ورزش اصفهان را دوچندان کرد

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: ورزش اصفهان در سال 92 شرایط خوبی را سپری نکرد، ضمن اینکه ناتمام ماندن ورزشگاه نقش جهان نیز مزید برعلت تا مشکلات بیشتری برای ورزش استان به وجود بیاید.

گلشنی: ورزشگاه نقش جهان مشکلات ورزش اصفهان را دوچندان کرد

حسین گلشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: وقتی وزارت ورزش و جوانان ساماندهی لازم را ندارد، نمی‌توان از ورزش استان‌ها و هیئت‌های ورزشی انتظار بالایی داشت.

وی با بیان اینکه با وضعیت فعلی ورزش اصفهان در سال جاری با سال‌های گذشته و آینده تفاوتی ندارد، تصریح کرد: ورزش اصفهان در کل سال خوبی را پشت سر نگذاشت زیرا رتبه قابل توجهی توسط ورزشکاران اصفهانی به دست نیامد که بتوان به آن اشاره کرد.

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان ادامه داد: مشکلات ورزشگاه نقش جهان و مسدود شدن حساب اداره ورزش و جوانان نیز موجب شد تا اوضاع ورزش اصفهان خراب‌تر از قبل شود.

وی افزود: بسیاری از هیئت‌های ورزشی تنها به صرف علاقه‌مندی خود فعالیت می‌کنند و فعالیت‌های صورت گرفته و نتایج آن‌ها را نباید به حساب پیشرفت ورزش استان گذاشت.

گلشنی با اشاره به مشکلات مالی موجود در ورزش استان تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی که وجود داشت، برنامه‌های خود را طبق تقویم به پیش بردیم و توانستیم روی پای خود بایستیم اما ادامه کار با این روند واقعاً مشکل است.

انتهای پیام/63006/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول