اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9/ورزش اصفهان در سالی که گذشت

ابرقوئی‌نژاد: ورزش اصفهان در سال 92 افت کرد

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان: جایگاه ورزش اصفهان در سال 92 در تمام زمینه‌ها با افت بسیاری مواجه شد.

ابرقوئی‌نژاد: ورزش اصفهان در سال 92 افت کرد

علی‌اکبر ابرقوئی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ورزش اصفهان در سال 92 اظهار کرد: ورزش اصفهان را در این سال باید به دو بخش تقسیم‌بندی کنیم، یک بخش تا زمان حضور مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان و یک بخش نیز پس از حضور جواهری در رأس ورزش اصفهان و آمدن مدیرکل جدید.

وی تصریح کرد: تا زمان حضور آقای جواهری ورزش استان در سال 92 شاهد تنش، درگیری و آشفتگی شدید بود، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان به جای اینکه به سمت توسعه، ارتقاء و جذب منابع مالی برای ورزش استان باشد، تلاشش برای درگیری با اهالی ورزش و همچنین مسئولان استان و دیگر ارگان‌های مربوطه بود.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: جایگاه ورزش اصفهان در تمام زمینه‌ها به ویژه در جذب منابع مالی نیز به شدت افت پیدا کرد، اما با حضور مدیرکل جدید باید آرامش و شرایط طبیعی به ورزش استان بازگردد.

وی با بیان اینکه این مرحله را آقای سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان به نحو مطلوب برنامه‌ریزی کرده و در حال حرکت در راستای آرامش در ورزش استان است، تاکید کرد: سلطان حسینی همچنین ایجاد اعتماد و تعامل بین اداره کل و سایر نهادهای مرتبط را مد نظر قرار داده که در این زمینه موفقیت‌های خوبی را نیز به دست آورده است، اما به دلیل اینکه مدت کوتاهی بر مسند کار آمده باید مطالعات لازم را برای سال آینده در راستای جذب بودجه برای ورزش استان در دستور کار خود از منابع دولتی و غیردولتی داشته باشد.

ابرقوئی‌نژاد تاکید کرد: وی همچنین باید توجه ویژه‌ای به ورزش قهرمانی و همگانی در ورزش استان داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که نقطه قوت ورزش استان در سال 92 چه بود، گفت: نقطه قوتی در ورزش استان مشاهده نکردم و تنها نقطه قوت ورزش استان را تعویض جواهری می‌دانم.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول