اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دوگنبدان ضمن تشکر از صبر سه‌ ساله مردم:

اتحاد و انسجام در اتمام زیرگذر گچساران یادآور دوران جنگ بود

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به تکمیل پروژه زیرگذر گچساران طی حرکتی جهادی گفت: روند تکمیل این پروژه به ویژه در ماه‌های اخیر یادآور زمان جنگ بود.

اتحاد و انسجام در اتمام زیرگذر گچساران یادآور دوران جنگ بود

محمود اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پروژه زیرگذر گچساران با توجه به روند فرسایشی این پروژه مشکلات زیادی در زمانی طولانی در خصوص مسائل ترافیکی برای مردم این شهرستان همچنین مسافران عبوری گچساران به وجود آورد.

وی با تقدیر از صبر و تحمل مردم گچساران اذعان داشت: طی مدت سه ‌سال از تکمیل پروژه زیرگذر و بروز مشکلات زیاد، مردم گچساران تحمل و صبر بسیاری از خود نشان دادند.

اسدپور تصریح کرد: از زمان آغاز به کار شورای اسلامی دوره چهارم دوگنبدان، شهردار، فرماندار، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، ادارات خدمات‌رسان و دیگر مسئولان پیگیری‌های بسیار ارزنده‌ای داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان ابراز کرد: شورای شهر در طی شش ماه فعالیت خود از شهریور‌ماه سال جاری تا امروز با تمام توان، وقت و فکر خود را در مشاوره با مردم و پیگیری از ناحیه پیمانکار، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، استاندار، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی متمرکز کرده است.

اسدپور با بیان این‌که پروژه زیرگذر یادآور دوران جنگ و بسیج همگانی بود، ابراز کرد: این پروژه با مشارکت همه ادارات و نهادها 57 دستگاه کمپرسی از سد چم‌شیر، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، شهرداری، صنعت نفت و استفاده پیمانکار از ادوات دیگر پروژه‌های خود به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: تمامی دست‌اندرکاران این پروژه به صورت شبانه‌روزی انجام وظیفه کرده و با توکل به خدا، علی‌رغم تمام موانع و مشکلاتی که در میانه کار بوجود آمد، این پروژه تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

اسدپور از افتتاح زیرگذر طی فردا 28 اسفندماه خبر داد و بیان کرد: با افتتاح زیرگذر گچساران چهره این شهرستان دگرگون شده و مردم از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/82019/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول