اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج شرکت نفت گچساران خواستار شد

همکاری مسئولان نفت گچساران برای برطرف کردن مشکلات ستاد فاطمیه

فرمانده سپاه بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: همکاری و تعامل کارکنان و مسئولان شرکت نفت برای برطرف کردن برخی مشکلات و کمبودهای ستاد فاطمیه کارگشا است.

همکاری مسئولان نفت گچساران برای برطرف کردن مشکلات ستاد فاطمیه

ملک‌حسین شیخ‌ممو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: مردم و مسئولان باید در طول ایام فاطمیه نسبت به برگزاری مراسم‌هایی در خور و شأن شخصیت بزرگ حضرت فاطمه (س) تلاش کنند.

وی با بیان اینکه از همه کارکنان و مسئولان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تقاضای تعامل و همکاری با ستاد فاطمیه این شهرستان را داریم، افزود: وظایف و مسئولیت این ستاد در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی قابل تحسین است.

فرمانده بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: ستاد استانی فاطمیه در گچساران با توجه به وجود برخی مشکلات و کمبودها نیاز به همکاری و تعامل مسئولان برای برگزاری هر چه بهتر امور در راستای بالا بردن برنامه‌های فرهنگی و تشکیل یک مدینه فاضله را دارد.

شیخ‌ممو اضافه کرد: ایام فاطمیه آغاز شده است و ما باید با حفظ حرمت این روزها شخصیت بزرگ فاطمه (س) را برای نسل کنونی تبیین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ فاطمی، تأمل بر زندگی ریحانه نبی و فاطمی زندگی کردن است.

شیخ‌ممو ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت امام جمعه سابق گچساران گفت: حجت‌الاسلام متقی‌کاشانی الگویی نمونه در بسط و گسترش مسائل فرهنگی بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرحوم کاشانی در مسائل فرهنگی و ترویج فرهنگ شهادت در طول حیات خود گفت: فعالیت‌های دینی و مذهبی بزرگی که حجت‌الاسلام متقی در گچساران انجام داد سبب محبوبیت و علاقمندی مردم این شهرستان به وی شده است.

انتهای پیام/82019/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول