اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران مطرح کرد

افتتاح زیرگذر گچساران با نام شهدای نفت هدیه نوروز 93 به گچسارانی‌ها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: زیرگذر گچساران با نام شهدای نفت این شهرستان به عنوان هدیه نوروز در 28 اسفندماه جاری افتتاح می‌شود.

افتتاح زیرگذر گچساران با نام شهدای نفت هدیه نوروز 93 به گچسارانی‌ها

محمد باورساد امروز در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در گچساران اظهار کرد: ثمره پربار سه سال خدمت و تلاش شرکت نفت و مسئولان شهرستان، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با عنوان زیر گذر شهدای نفت گچساران چهارشنبه 28 اسفند به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه زیر‌گذر با هزینه‌ای افزون بر 155 میلیارد ریال توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به بهره‌بر‌داری می‌رسد.

باورساد تصریح کرد‌: مراسم افتتاح زیر گذر گچساران با حضور مسئولان کشوری، استانی، محلی و مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب، توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به خدماتی که تاکنون شرکت نفت به گچساران ارائه کرده، تصریح کرد: گروه‌های امدادی، مکانیک‌های سیار در راستای خدمت به زائرین بی‌بی‌حکیمه خاتون(س) در مسیر حرم مطهر برای ایام نوروز مستقر می‌شود.

باورساد با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و بیان اینکه عید باستانی نوروز ارمغان بزرگی است بیان کرد: با فرا رسیدن بهار زندگی‌ها روح تازه‌ای به خود گرفته و بهار زیبا بهار روشنایی است زیرا که روزها طولانی و بر شب پیروز می‌شود.

باورساد با تأکید بر اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مسرور است که زیرگذر شهدای نفت این شهرستان در آستانه عید نوروز به بهره‌برداری خواهد رسید، زیر‌گذر گچساران را ارمغانی از جانب نفت برای آسایش و راحتی مردم دانست.

انتهای پیام/82019/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول