اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22/ ورزش اصفهان در سالی که گذشت

اسدی: ورزش اصفهان دستخوش برخی اتفاقات نامطلوب شد

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان اصفهان گفت: ورزش اصفهان در سال 92 متاسفانه دستخوش برخی سیاست‌بازی‌های کشوری و استانی و اتفاقات نامطلوب شد.

اسدی: ورزش اصفهان دستخوش برخی اتفاقات نامطلوب شد

مهدی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روند بی‌پولی و نبود بودجه ضربه مهلکی به ورزش استان در سال جاری وارد کرد.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در رأس مدیریت ورزش استان بیان کرد: جای امیدواری وجود دارد که با آمدن سلطان حسینی روند ورزش اصفهان تغییر پیدا کرده و شرایط بهتر از گذشته شود.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان اصفهان علاقمندی روسای هیئت‌های ورزشی و مسئولان را نقطه عطفی برای ورزش استان دانست و یادآور شد: تلاش روسای هیئت‌های ورزشی موجب شد تا ورزش استان اصفهان به حرکت خود همچنان ادامه بدهد.

وی به فعالیت خیرین‌ ورزش‌یار در ورزش استان اشاره کرد و بیان داشت: به همان اندازه که مسجد نیاز است، ساخت ورزشگاه نیز باید مورد توجه قرار گیرد و از این رو فعالیت خیرین‌ ورزش یار از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اسدی به لزوم برطرف شدن مشکلات مالی در ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش همگانی و ورزش روستایی و عشایری از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا قهرمانان ورزش ایران از دل محلات و روستاها به وجود می‌آیند.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول