اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده خبر داد

لنده رتبه سوم مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی را کسب کرد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده گفت: در جمع‌بندی مسابقات قرآن، عترت و نماز، مرحله استانی دانش‌آموزان لنده‌ای مقام سوم را کسب کردند.

لنده رتبه سوم مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محسن رحمانی‌پور عصر امروز در جمع اصحاب رسانه لنده با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای قرآنی در این شهرستان گفت: یکی از مأموریت‌های مهم و اساسی در حوزه آموزش و پرورش توسعه فرهنگ قرآنی در میان دانش‌آموزان است.

وی افزود: حضور پر شور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و علمی نشان از استعدادهای درخشانی است که نیازمند توجه و حمایت و مشاوره درست هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لنده خاطرنشان کرد: مسابقات مرحله استانی قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی در دو مرحله پسرانه و دخترانه در گچساران برگزار گردید که از شهرستان لنده 98 دانش‌آموز در این مسابقات شرکت کردند.

رحمانی‌پور تصریح کرد: در بخش پسرانه از مجموع 48 نفر دانش‌آموز لنده‌ای شرکت کننده در مسابقات 9 رتبه اول، 5 رتبه دوم و 5 رتبه سوم کسب شده است.

وی افزود: در بخش دختران که با حضور 50 دانش‌آموز از لنده برگزار شد، دانش‌آموزان لنده‌ای توانستند 7 رتبه اول، 4 رتبه دوم و 7 رتبه سوم را کسب کنند که در مجموع رتبه سوم استانی را پس از یاسوج و دهدشت کسب کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لنده اذعان داشت: ظرفیت و پتانسیل موجود می‌طلبد حمایت جدی از دانش‌آموزان صورت پذیرد.

وی، توجه خانواده‌ها به امر آموزش قرآن را یادآور شد و گفت: خانواده‌ها باید توجه جدی به معنویات و قرآن در خانواده داشته و فرزندان خود را ترغیب به یادگیری و عمل به قرآن کنند.

انتهای پیام/82013/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول