اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر قرآن و عترت استان سمنان خبر داد

تشکیل پرونده صدور مجوز برای 15 مرکز جدید قرآنی در سمنان

رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تشکیل پرونده صدور مجوز برای 15 مرکز جدید قرآنی در سمنان خبر داد.

تشکیل پرونده صدور مجوز برای 15 مرکز جدید قرآنی در سمنان

مجتبی نورمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: در سال آتی، مدیران و فعالان مؤسسات قرآنی با حمایت مسئولان ذی‌ربط باید بتوانند در جهت کیفی‌سازی و هم‌افزایی حوزه خود گام‌های بهتری بردارند.

نورمحمدی افزود: مراکز و مؤسسات قرآنی از مهم‌ترین پایگاه‌های قرآن‌آموزی و ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی هستند که با تلاش همه دست‌اندرکاران باید به سمت تقویت و حمایت از آن حرکت کرد.

رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان توجه به مفاهیم بلند قرآنی و عمل به دستورات این کتاب الهی را  در زندگی مردم بسیار مؤثر دانست.

نورمحمدی ادامه داد: داروی تمام دردهای جامعه در قرآن نهفته است و انسان‌ها باید همان‌گونه که در فصول و سال‌ها تغییر ایجاد می‌شود، با تمسک به قرآن به طور مستمر خود را مقابل مشکلات و معضلات اجتماعی بیمه کنند.

وی با درخواست از تمام قاریان، حافظان، پژوهشگران و فعالان عرصه قرآن برای حضور و برنامه‌ریزی مدون‌تر در این عرصه، از کسانی که در سال 92 با دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری داشته‌اند، قدردانی کرد.

رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: استان سمنان دارای 60 مرکز و مؤسسه قرآنی مجوزدار زیرپوشش دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان است که 15 مرکز جدید نیز در دست اقدام برای اخذ مجوز فعالیت قرار دارد.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول