اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه عمومی گچساران خبر داد

استقرار ایستگاه‌های مطالعه دائمی در اماکن پرتردد گچساران

رئیس کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: ایستگاه‌های مطالعه دائمی در مکان‌های پر تردد گچساران مستقر شده است.

استقرار ایستگاه‌های مطالعه دائمی در اماکن پرتردد گچساران

فاضل شکر‌الله‌‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران دارای 10کتابخانه زیر مجموعه بوده که هشت کتابخانه نهادی و دو کتابخانه دیگر نیز به صورت مشارکتی تأسیس شده است.

وی با بیان این‌که از هشت کتابخانه نهادی سه کتابخانه شهری و پنج کتابخانه نیز روستایی است، افزود: کتابخانه‌های روستایی در روستاهای تلخ‌آب شیرین، امامزاده جعفر(ع)، دیل، پادوک و لیشتر واقع شده است.

وی تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی گچساران با بیش از 6 هزار عضو فعال دارای 59 هزار و 619 عنوان و 79 هزار نسخه کتاب می‌باشد.

شکرالله‌زاده با اشاره به کتابخانه‌های ویژه کودک در گچساران گفت: در بخش کودکان، کتابخانه فردوسی گچساران دارای سه‌هزار جلد کتاب بوده که با برگزاری مسابقات نقاشی و کاردستی با دعوت از مهد کودک‌ها و کانون‌های پرورش فکری با اهدای جوایز کودکان را به کتاب و کتابخوانی تشویق می‌‌کنیم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی گچساران تصریح کرد: ایستگاه مطالعه دائمی با بیش از یک هزار جلد کتاب در مکان های پرتردد شهر از جمله بیمارستان‌ها، زندان و فرمانداری مستقر شده است.

این مسئول فرهنگی در گچساران خاطرنشان کرد: جایگزینی کتاب‌ها هفته‌ای یکبار انجام می‌شود اما از مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم که در صورت استفاده از کتاب آن را به ایستگاه کتاب برگردانده تا مورد استفاده عموم قرار بگیرد.

شکر‌الله‌زاده ابراز داشت: به خاطر رفاه حال مراجعه‌کنندگان و علاقمندان به کتاب، کتابخانه فردوسی در ایام تعطیلات نوروزی همه روزه از ساعت هفت صبح تا 18 آماده خدمت به دوستداران کتاب است.

وی گفت: در آستانه عید نوروز کتابخانه عمومی جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، استفاده درست مردم و دانش‌آموزان در اوقات فراغت و تعطیلات نوروزی تعداد یک‌هزار جلد کتاب به اداره‌های آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه گچساران اهدا کرده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی در پایان با اشاره به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در روستاها بیان کرد: کلنگ‌زنی کتابخانه‌های ده جلیل و باباکلان در دهه فجر انقلاب اسلامی سال 92 انجام شد که اکنون در دست احداث است.

انتهای پیام/82019/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول