اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

پروژه‌های عمرانی باید پیوست اجتماعی داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه عزم شورا و شهرداری ساختن شهری زیباست، گفت: کارهای عمرانی باید پیوست اجتماعی داشته باشند.

پروژه‌های عمرانی باید پیوست اجتماعی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: بهترین اتفاق در سال جاری ابلاغ طرح جامع شهری بود که بعد از 11 سال مجددا توسط سازمان معماری کشور به شهرداری و شورا ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: اگر از مبلمان شهری گله داریم دلیلش این است که نقشه راه برای شهرسازی وجود نداشته است و چهره نازیبایی در سطح شهر گرگان به چشم می‎خورد.

چشم‎اندازهای جدید باید متناسب با بودجه 93 باشد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه همدلی و انسجام می‎تواند تفکر خدمت را به صورت عملی نشان دهد، افزود: قدرت شورا و شهرداری در عملکرد نشان داده می‎شود، وفاداری به زبان نیست بلکه به عمل کردن است لذا کارنامه موفق می‎تواند اعتماد ما را در مردم ایجاد کند.

گرزین به کش و قوس‎هایی که در انتخاب شهردار گرگان وجود داشت اشاره کرد و بیان داشت: شورا عصاره مردم است، حرف نماینده مردم، انتخاب مردم است که خوشبختانه مسئولان بالادستی احترام به آرای نمایندگان مردم گذاشتند و شهردار گرگان مشغول به کار شده است که باب جدیدی از وعده‎های جدید و خدمت‎رسانی جدید باز می‎کند.

وی با بیان اینکه چشم‎اندازهای جدید باید متناسب با بودجه 93 باشد، خاطرنشان کرد: آنچه نیاز است که در سال جدید به آن پرداخته شود باید با رویکرد مهندسی شده پیش برود.

حلقه مفقوده شهر گرگان موضوع سرمایه‎گذاری است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از شهردار خواست تا در ارائه خدمات به شهروندان تلاش کند و افزود: همانطور که قبلا نیز قول دادیم از شهردار گرگان با جدیت حمایت خواهیم کرد تا آنچه شایسته خدمت‎رسانی به مردم است محقق شود.

گرزین با بیان اینکه درک مناسب از فرصت‎های مختلف در حوزه شهری یک اصل اساسی است، گفت: حلقه مفقوده شهر گرگان موضوع سرمایه‎گذاری است که باید از این فرصت در سال 93 استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه هدف آرمانی ما رسیدن به شهری با فرهنگ اسلامی است، خاطرنشان کرد: فرهنگ‎محوری، عدالت‎محوری، توسعه‎محوری، اخلاق‎محوری و توجه به هویت تاریخی و فرهنگی شهر از اصولی است که باید در راستای آن حرکت کنیم.

مدیریت باید همراه با مردم باشد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تلاش خواهیم کرد آنچه وعده داده شده را محقق کنیم لذا اگر قرار است شهر سالم داشته باشیم باید تمام دغدغه‌های خود را معطوف به مسائل شهری ایمن کنیم.

گرزین با اشاره به اینکه شهروندان باید امنیت کامل را در مباحث مختلف داشته باشند، ابراز داشت: باید شهر سالم را در ابعاد مختلف فرهنگی و زیرساختی رشد دهیم تا دچار تغییر و تحول شود.

وی، توجه به مباحث اجتماعی، منظر شهری، مبلمان شهری، مسائل ترافیکی، ناوگان عمومی، پارک‎های شهری و زیباسازی را در برخورداری از شهروند بانشاط مهم خواند و افزود: این اتفاق زمانی محقق می‎شود که مدیریت همراه با مردم باشد.

انتهای پیام/83001/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول