اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران مطرح کرد

برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با هر فردی‌که بخواهد در شب چهارشنبه‌سوری با شیطنت و ایجاد رعب و وحشت در مردم نظم عمومی را مختل کند، برخورد جدی می‌کنیم.

برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سردار مسعود جعفری‌نسب بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چالوس اظهار داشت: افرادی که بخواهند در قالب مزاحمت برای نوامیس مردم، شرب خمر و بستن راه‌ها و ایجاد ناامنی در چهارشنبه آخر سال مشکل ایجاد کنند، چند روزی مهمان پلیس هستند.

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه سوری یک سنت ‌است که در میان مردم جا افتاده است و نیروی انتظامی به ‌دنبال این ‌است که ‌آن ‌را به ‌شکل یک فرهنگ سنتی به محلات بکشاند و با نظارت خانواده‌ها این آیین را حفظ کند.

جعفری‌نسب از طرح‌های نیروی انتظامی حول دو محور ترافیکی و انتظامی در ایام نورز خبر داد و گفت: کنترل ترافیک در محورهای کوهستانی، استقرار نیروهای قوی برای انضباط ترافیکی در جاده کناره که کمربندی کم است از جمله طرح‌های پلیس در کنترل ترافیکی است.

وی با تأکید بر حفظ حرمت ایام فاطمیه اذعان داشت: با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی و ایام فاطمیه نیروی انتظامی با بداخلاقی‌هایی که در برخی از تفرجگاه‌ها، شهرک‌های ساحلی، پارک‌های جنگلی و سواحل دریا صورت می‌گیرد مبارزه می‌کند.

نهادینه ‌شدن فرهنگ کار جهادی

فرمانده انتظامی مازندران با تأکید بر اشاعه فرهنگ کار جهادی عنوان داشت: اگر نیروی انتظامی بخواهد تأثیرگذار باشد باید با فرهنگ جهادی کار کند، چرا که با روزمرگی کاری از پیش نمی‌رود.

وی تصریح کرد: طرح فرهنگ کار جهادی در مازندران با برآیند بالا رفتن احساس امنیت مردم و ایجاد امنیت واقعی در استان مازندران ایجاد شد.

جعفری‌نسب گفت: حفظ امنیت و برقراری آن یکی از مهم‌ترین اهدافی ‌است که نیروی انتظامی به‌ دنبال آن است.

وی به تعامل تمام دستگاه‌ها با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: اگر امروز هموطنان ما در امنیت و آسایش هستند نتیجه مشارکت و همراهی عموم مردم با مسئولان امنیتی ‌است و گرنه امنیت و آرامش با یک ‌نفر و یک ‌سازمان محقق نمی‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران داشتن مدیریت قوی با امکانات ضعیف را از توانایی‌های یک مدیر خواند و اعلام داشت: با ایجاد "طرح خیران حوزه امنیت اجتماعی" می‌توان با امکانات کم در ساماندهی اماکن انتظامی و تغییر کاربری‌ها دگرگونی ایجاد کرد و با وجود هزینه کم کارهای بزرگ انجام داد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول