اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد

فرماندار میاندرود بر عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ارسطو قادری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری به همه دستگاه‌ها بر جدی گرفتن این سیاست ملی تاکید کرد.

فرماندار میاندرود حرکت به سوی سیاستی واحد در موضوع اقتصاد را نیاز هر کشوری دانست که علم استکبارستیزی را بر دوش دارد.

وی افزود: باید به دنبال یک اقتصاد ایده‌آل با الگوی اسلامی حرکت کنیم و در تحقق الگوی اقتصاد مقاومتی نقش اساسی مردم مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

این مسئول حمایت از تولید ملی و توجه به اصل 44 قانون اساسی را از دیگر ارکان اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر انقلاب دانست و اضافه کرد: مدیریت در مصرف توسط دستگاه‌های اجرایی نیز رکن دیگر نگاه رهبری انقلاب است.

قادری با اشاره به مدت 88 روزه حضور خود در شهرستان میاندرود ابراز داشت: در این مدت بازدیدهای زیادی انجام شد و حتی تعطیلات نیز به این کار اختصاص داشت.

وی با اشاره به باز بودن درب ادارات به روی مردم در همه روزهای اداری افزود: در مدت حضورم در این شهرستان بیش از 200 برنامه اجرا شده و 50 جلسه را خودم برگزار کرده‌ام.

فرماندار میاندرود با اشاره به دیدار چهره به چهره خود با 600 میاندرودی شأن مسئولان را  کارگری کردن برای مردم دانست و افزود: در نگاه دولت، مقام معظم رهبری و امام راحل نیز این مسئله وجود دارد.

قادری با تاکید بر قول نامطمئن ندادن مسئولان به مردم افزود: به فرموده امام خمینی(ره) مردم ولی نعمت ما هستند و حفظ احترام این ولی نعمتان واجب است.

وی از برگزاری پنج نشست با نمایندگان مجلس و اختصاص دو اتاق فرمانداری به مشاوران خود خبر داد و افزود: این مشاوران از فعالان اقتصادی سیاسی شهرستان هستند.

انتهای پیام/86021/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول