اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دیوان عدالت اداری اعلام کرد

مقدمات تحقق اقتصاد مقاومتی در دیوان عدالت اداری

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: مقدمات تحقق اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های اجرایی و رصد آن از سوی دیوان عدالت اداری کشور فراهم شد.

مقدمات تحقق اقتصاد مقاومتی در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری پیش از ظهر امروز در شورای اداری استانداری مازندران که با افتتاح دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در این استان همراه بود، اظهار داشت: سی‌امین و آخرین دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری که در مازندران انجام می‌شود را به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه سال نو با ایام فاطمیه مقارن شد، لازم است ضمن تکریم سنت صله رحم احترام ایام عزاداری به جا آورده شود.

این مسئول به شرایط کنونی جامعه و انجام وظایف سه قوه اشاره کرد و گفت: ضمن تاکید رهبری همه وظیفه داریم در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

منتظری نظام جمهوری اسلامی را نظامی سکولار ندانست و افزود: اگر مردم نظام غیر دینی و سکولار می‌خواستند ده‌ها هزار شهید را هدیه انقلاب نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه باید در راستای آرمان‌های شهدا گام بر داریم، تصریح کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی پایبند اهداف شهدا، آموزه‌های امام راحل و تاکیدات رهبری هستند.

رئیس دیوان عدالت اداری خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی را بار سنگینی بر دوش مدیران دانست و ادامه داد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، هشدارهای رهبری باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه رهبری مسئله اقتصادی حاکم بر جامعه را جنگی تمام عیار از سوی دشمن معرفی کرده است، یادآور شد: امروز مسئله اقتصادی کشور تحریم نیست بلکه جنگ تمام عیاری است که از سوی دشمن بر نظام جمهوری اسلامی تحمیل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با دشمن مبارزه کردیم در جنگ اقتصادی نیز باید با تمام ابزار و سلاح از اقتصاد کشور صیانت کنیم.

رئیس دیوان عدالت اداری اظهار داشت: سال آینده مقدمات تحقق اقتصاد مقاومتی در دیوان عدالت اداری کشور فراهم خواهد شد.

وی افزود: ترکیب هیئتی در دیوان عدالت اداری کشور دیده شد و ابلاغ آن سه روز اخیر صادر شد تا تمامی مصوبات دولت را در تحقق اقتصاد مقاومتی رصد کند.

منتظری افزود: اگر مصوباتی صادر شود که مانع پیشرفت تحقق اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های اجرایی شود دیوان عدالت اداری بر ابطال آن اقدام می‌کند.

وی اظهار داشت:  اگر در عرصه مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن همدلی و هم‌افزایی بین سه قوه وجود نداشته باشد اقتصادی مقاومتی موفق نمی‌شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/86006/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول