اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس:

مردم علاوه بر تغییرات در دولت منتظر تحول هستند

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم علاوه بر تغییرات مسئولان در شهرستان‌ها و استان‌ها، منتظر تحول هم هستند.

مردم علاوه بر تغییرات در دولت منتظر تحول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس نطنز، محمد فیروزی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان نطنز اظهار کرد: با توجه به آغاز به کار چند ماهه دولت جدید، تغییرات در بین مسئولان امری طبیعی است و همه ما علاوه بر تغییرات منتظر تحول هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان نطنز دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه کشاورزی، فرهنگی، اقتصادی و غیره است، لازم است تا با تشکیل کارگروه‌هایی برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیشرفت و تحول انجام شود.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سال 1389 بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم در سال 1393 با یک اراده جمعی در استان و شهرستان به ویژه نطنز و بادرود، شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اگر همکاری و اراده قوی نباشد، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید ولی اگر با هم فکری و تلاش همه جانبه وجود داشته باشد، این موضوع هم با موفقیت انجام می‌شود.

فیروزی گفت: انتخاب فرماندار حق طبیعی استاندار بوده و ما هیچ دخالتی در انتخاب فرماندار نداشته و گزینه‌هایی از سوی استانداری به ما پیشنهاد می‌شدند و ما در این زمینه ارشاداتی داشتیم.

وی در پایان از زحمات سیدامیر جعفری فرماندار سابق تقدیر و تشکر نموده و برای یوسف حسنی آرزوی موفقیت نمودند.

انتهای پیام/63025/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول