اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

طرح جامع در توسعه گردشگری قزوین تهیه شود

استاندار قزوین گفت: برای توسعه گردشگری قزوین باید مطالعات و طرح جامع تهیه شود تا با اتخاذ تصمیم‌های درست این مهم به خوبی در این استان محقق شود.

طرح جامع در توسعه گردشگری قزوین تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در حاشیه افتتاح جاده دسترسی و خط تله سی‌یژ کامان و زرشک قزوین اظهار داشت: افتتاح این پروژه مهم در آستانه سال 93 اتفاق مهمی در توسعه گردشگری استان قزوین است.

وی با بیان اینکه منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک بهترین مکان برای تفریح و گردشگری است که با توجه ویژه‌ به این منطقه می‌توان گردشگری را توسعه داد، بیان کرد: باید نیازهای این منطقه نمونه گردشگری را برطرف کرد چراکه در صورت غفلت برخی از افراد این منطقه در آینده آسیب می‌بینند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها برای توسعه گردشگری در استان قزوین وارد شوند تا با بررسی علمی موانع رفع تحقق این مهم در این استان برطرف شود، ابراز داشت: حضور کارشناسان گردشگری و علمی می‌تواند کمک کند تا تصمیم‌گیری‌های خوبی در توسعه گردشگری قزوین اتخاذ شود.

روزبه با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در منطقه کامان و زرشک استفاده کرد تا توسعه این منطقه غیرقانونی پیش نرود، اظهار داشت: باید این بخش با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح در توسعه شهر قزوین فعالیت کند.

این مسئول با بیان اینکه طبیعت شهر قزوین باید حفظ شود و نباید سهل‌انگاری در این مهم صورت بگیرد، یادآور شد: در توسعه منطقه کامان و زرشک باید از ظرفیت روستاها استفاده کرد و طبعیت روستاها با بهره‌برداری از خدمات روز حفظ شود.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه باید همه قشرهای مختلف جامعه از منطقه گردشگری زرشک و کامان بازدید کنند، عنوان کرد: مسئولان مربوطه در این راستا برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند تا هیچ قشری از جامعه در بازدید این مکان زیبا محروم نباشد.

انتهای پیام/77009/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول