اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

قطعات پازل توسعه گردشگری در قزوین به درستی تکمیل شود

شهردار قزوین گفت: باید قطعات پازل توسعه گردشگری در شهر قزوین به درستی شناسایی و تکمیل شود.

قطعات پازل توسعه گردشگری در قزوین به درستی تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود نصرتی ظهر امروز در حاشیه افتتاح جاده دسترسی و خط تله سی‌یژ کامان و زرشک اظهار داشت: این پروژه با مشارکت شهرداری قزوین، سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین و شهرداری محمدیه به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: با ارتباط‌گیری که با 35 آژانس مسافرتی صورت گرفته این منطقه و دهکده طبیعت یکی از مقصدهای گردشگری است.

شهردار قزوین با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های شاخص از برنامه‌های بلندمدت مدیریت شهری است که در کنار برنامه‌های کوتاه‌مدت در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: این شهر دارای ظرفیت‌های بی‌شماری است که باید مسئولان مربوطه از آن در راستای توسعه گردشگری این شهر بهره بگیرند.

نصرتی با اشاره به اینکه باید قطعات پازل توسعه گردشگری در شهر قزوین به درستی شناسایی و تکمیل شود، ابراز داشت: یکی از این قطعات منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک و افتتاح خط تله سی‌یژ است.

این مسئول اضافه کرد: پیست اسکی رابا حمایت فدراسیون و هیئت اسکی استان قزوین و سازمان ورزش و جوانان می‌توانیم در جایگاه ملی این مکان راه‌اندازی کنیم و این یک فرصت بی‌نظیر است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کرد تا این منطقه به بهترین مکان برای ورزش‌های زمستانی آماده شود و سپس در کشور به گردشگران معرفی شود تا آمار جذب توریست به این شهر افزایش یابد.

نصرتی ادامه داد: توسعه و ساماندهی امامزاده حسین(ع) به سرعت در حال پیگیری است که در برنامه 2 ساله عملیات اجرایی آن انجام می‌شود که تحقق این مهم در کنار اماکن مذهبی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری موجب می‌شود تا گردشگری قزوین رونق پیدا کند.

شهردار قزوین با بیان اینکه قزوین از اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی خوبی برخوردار است، بیان کرد: این استان ظرفیت‌های بی‌شماری دارد که باید ظرفیت‌های مذهبی، تاریخی، فرهنگی و دانشگاهی این استان به درستی به گردشگران معرفی شود.

انتهای پیام/77009/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول