اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

ظرفیت گردشگری قزوین هدر می‌شود

استاندار قزوین وجود آبگرم در قزوین را از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری عنوان کرد که از آن استفاده نمی‌شود.

ظرفیت گردشگری قزوین هدر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مرتضی روزبه عصر امروز در جمع مردم روستای بکندی اظهار داشت: منطقه قاقازان و بخش کوهین یک منطقه سرشار از استعداد است.

وی افزود: اگر امروز با دقت به توانمندی‌هایی که در این منطقه وجود دارد نگاه کنیم یقیناً این منطقه سرشار از امکاناتی است که می‌تواند نیاز سایر بخش‌های دیگر ما را هم پاسخگو باشد.

روزبه افزود: یکی از ویژگی‌های بارز این منطقه در طول دوران نظام جمهوری اسلامی وفاداری به انقلاب است و بیانگر این امر نیز تعداد شهدا، ایثارگران و جانبازانی است که این منطقه تقدیم انقلاب کرده است،

استاندار قزوین اضافه کرد: این مهم از افتخاراتی است که باید ثبت شود و ما هم به شما از این جهت تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این حس و حال همچنان ادامه پیدا کند و این روحیه در سایر بخش‌های دیگر هم وجود داشته اشد.

استاندار قزوین در مورد آبگرم یله گنبد اظهار کرد: این منطقه آبگرمی داریم که می‌تواند منشاء خیر برای مردم باشد.

وی اضافه کرد: در سرعین اردبیل از این ظرفیت آبگرم بهره‌برداری کرده‌اند و توانسته‌اند فرصت اشتغال و اقتصادی برای خودشان به وجود بیاورند در صورتی که ما به هر دلیل نه تنها این استفاده را نمی‌کنیم بلکه موجب هدر رفت آن نیز می‌شویم.

استاندار قزوین افزود: بنده بر این باور هستم که این فرصت هم‌اکنون  فراهم است و همچنین در سطح استان هماهنگی خوبی برقرار است، مسئولان در سطوح مختلف با هم حرکت می‌کنند و همگام هستند و با هم در جهت حل مشکلات گام بر می‌دارند و این به نظر من فرصت بسیار مناسبی است و امیدواریم که این مسائل و مشکلات را بتوانیم حل و فصل کنیم.

وی ادامه داد: این مهم امکانپذیر نخواهد بود مگر اینکه تک تک شما در این حوزه عناصر فعال باشید، وقتی عناصر فعال در این حوزه شدید با همکاری مسئولان این مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول