اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

فرش کهگیلویه و بویراحمد برندسازی می‌شود

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از عزم این سازمان برای برندسازی فرش استان خبر داد.

فرش کهگیلویه و بویراحمد برندسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه فرش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در راستای معرفی توانایی‌ها و رونق بخشیدن به صنعت فرش و دست بافت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد جشنواره معرفی و فروش فرش دستباف آغاز به کار کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم استان معرفی و رونق صنعت فرش دستباف در جهت افزایش تولید و یافتن جایگاه مناسب در بازارهای داخلی و خارجی است، افزود: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها از اولویت مهم در این زمینه خواهد بود.

دیودیده برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های فرش دستباف را گامی مهم در جهت معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مناسب کهگیلویه و بویراحمد در زمینه این هنر اصیل دانست.

وی افزود: حمایت‌های لازم در زمینه تسهیلات، آموزش، تامین مواد اولیه و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افرادی که در این زمینه فعالیت دارند انجام خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، برندسازی فرش استان، ایجاد کارگاه‌های قالیبافی و گبه‌بافی در نقاط مختلف استان و ورود اتحادیه‌ها و تشکل‌های توانمند جهت کمک به بافندگان و عرضه فرش دستباف آنها در بازارهای جهانی را از برنامه‌های آتی جهت رونق بخشیدن به صنعت فرش استان دانست.

به گزارش فارس، جشنواره معرفی و فروش فرش دستباف کهگیلویه و بویراحمد به مدت 10 روز و از 25 اسفندماه سال‌جاری در محل اداره فرش استان واقع در شهر یاسوج، گلستان 3 در حال برگزاری است.

انتهای پیام/82009/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول