اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی بشرویه خبر داد

ایمن‌سازی جاده‌های بشرویه در آستانه آغاز سفرهای نوروزی

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه گفت: تمامی جاده‌ها و محورهای شهرستان بشرویه در آستانه آغاز سفرهای نوروزی و تردد در محورهای مواصلاتی بشرویه ایمن‌سازی شده‌اند.

ایمن‌سازی جاده‌های بشرویه در آستانه آغاز سفرهای نوروزی

محسن زیباییان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و آغاز مسافرت‌ها راهداران بشرویه آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

وی افزود: طرح راهداری نوروزی برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی از 25 اسفند‌ماه جاری آغاز شده و تا 20 فروردین‌ماه سال 93 ادامه خواهد داشت.

رئیس راه و شهرسازی بشرویه متذکر شد: تمامی جاده‌ها و مسیرهای ورودی و خروجی این شهرستان در راستای جلوگیری از بروز سوانح و تصادف ایمن‌سازی شده است.

زیباییان تصریح کرد: خط‌کشی محورهای اصلی، شست‌و‌شوی علائم، لکه‌گیری سطح محورها، نصب چراغ‌های چشمک‌زن و همچنین چراغ پلیس مجازی از جمله اقدامات راه و شهرسازی بشرویه برای ایمن‌سازی جاده‌ها بوده است.

وی از آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز در مسیرهای منتهی به بشرویه خبر داد و گفت: مساجد و راهدارخانه‌ها نیز برای استراحت و اسکان مسافران تجهیز و آماده‌سازی شده‌اند.

آمادگی 35 نیروی راهداری بشرویه در ایام نوروز

رئیس راه و شهرسازی بشرویه از آمادگی 2 اکیپ راهداری در طول اجرای طرح راهداری نوروزی خبر داد و متذکر شد: 35 نیروی راهداری نیز با ماشین‌آلات سبک و سنگین مجهز آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در مواقع ضروری هستند.

زیباییان عنوان کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروز سال 92 هیچ‌گونه حادثه و یا تصادف منجر به فوت در محور‌های بشرویه رخ نداده است.

انتهای پیام/69006/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول