اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی بشرویه خبر داد

راه‌های مواصلاتی بشرویه باز است و تردد جریان دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه گفت: در پی بارش برف سه اکیپ راهداری با امکانات و تجهیزات کامل در حالت آماده باش برای کمک‌رسانی در جاده‌ها و خدمت‌رسانی هستند.

راه‌های مواصلاتی بشرویه باز است و تردد جریان دارد

محسن زیباییان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: حدود 30 نفر از نیروهای راهداری و پرسنل این اداره در قالب سه اکیپ از نخستین ساعات بارش برف در این شهرستان در حالت آماده باش هستند.

وی ادامه داد: این نیروها با تجهیزاتی از قبیل دو دستگاه گریدر، یک برف‌روب، یک دستگاه لودر و سه دستگاه کامیون سنگین نسبت به بازگشایی محورهای مواصلاتی و همچنین شن و نمک پاشی اقدام کرده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه متذکر شد: در محور بشرویه به فردوس تا سه راهی بشرویه و همچنین از سه راهی به سمت دیهوک عملیات برف‌روبی انجام شده و شن و نمک نیز برای جلوگیری از یخ‌زدگی پاشیده شده است.

این مسئول از اجرای عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی در محور ارسک به دیهوک خبر داد و گفت: همه محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال حاضر باز است و تردد جریان دارد.

عملیات بازگشایی جاده‌های روستایی بشرویه ادامه دارد.

زیباییان اذعان داشت: جاده‌های روستایی نظیر گردنه‌های روستاهای سرند و خدآفرید که در اثر بارش برف مسدود شده بوده است بلافاصله بازگشایی شد. 

وی با بیان اینکه عملیات بازگشایی جاده‌های روستایی بشرویه از ساعت شش صبح تاکنون ادامه دارد، خاطرنشان کرد: عملیات گشایش گردنه روستای کرند نیز به اجرا درآمده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/69006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول