اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

تشویق مردم به حمل و نقل عمومی سیاست شهرداری باشد

عضو شورای شهر اصفهان گفت: شهرداری باید با سیاست‌های خود درصدد تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باشد.

تشویق مردم به حمل و نقل عمومی سیاست شهرداری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت تجدید نظر در راستای روش افزایش قیمت‌ها در بخش حمل و نقل عمومی اظهار کرد: شیوه و روش افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در شهر اشتباه است و این موضوع باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر باید در راستای تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تلاش کنند، اضافه کرد: نباید با افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف در جامعه تنش ایجاد کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهروندان هزینه‌های بالایی را به دلیل عوارض ناشی از آلایندگی‌های جوی پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: امروزی بهایی که برای دست‌یابی به هوای پاک در اصفهان پرداخت می‌کنیم، بیشتر از هزینه‌های دریافتی ناشی از کرایه‌های حمل و نقل عمومی است.

وی با اشاره به مسئولانی که علاقه‌مند به توسعه حمل و نقل عمومی در سطح شهر هستند، باید زمینه‌های ارائه حمل و نقل عمومی رایگان را به مردم در سطح شهر فراهم کنند، ادامه داد: شهرداری باید با سیاست‌های خود درصدد تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باشد.

شیران با اشاره به اینکه روزهای گذشته در پاریس آلودگی هوا به اوج رسیده است، تاکید کرد: در این روزها حمل و نقل عمومی به صورت رایگان به مردم ارائه شده و این موضوع سبب کاهش استفاده مردم از خودروهای فرسوده در سطح شهر شده است.

وی گفت: اصفهان امسال چندین مرتبه در شرایط افزایش آلودگی‌ها قرار گرفته است و شهرداری نیز باید در زمان افزایش آلاینده‌های جوی در سطح شهر نسبت به ارائه حمل و نقل عمومی رایگان به مردم اقدام کند.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول