اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرضا:

ضوابط قانونی در ناوگان حمل و نقل شهرضا اجرا نشده است

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرضا گفت: ضوابط قانونی در ناوگان حمل و نقل شهرضا اجرا نشده است.

ضوابط قانونی در ناوگان حمل و نقل شهرضا اجرا نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، اکبر بهارلو ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی و ترافیک شهرستان شهرضا اظهار داشت: پس از انجام پیگیری‌های مداوم در خصوص سامان دهی وضعیت حمل و نقل درون شهری شهرضا مبتنی بر ارتقای وضعیت ساختاری این حوزه، توافق لازم در زمینه تعریف سازمان تاکسی رانی شهرضا از سوی مراجع مسئول محقق شده است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد ایجاد تحولات مناسب در این عرصه مهم باشیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرضا تا نقطه مطلوب فاصله قابل توجهی دارد اما بر اساس بررسی‌های انجام گرفته از سوی مراجع مسئول، این شهر به لحاظ میزان خدمات رسانی به شهروندان جزو نقاط موفق استان اصفهان انتخاب شده است.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرضا با اشاره به اینکه در دوران گذشته ارائه مجوز فعالیت به شرکت‌ها و آژانس‌های مسافربری درون شهری بر اساس اصول و معیارهای قانونی نبوده است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس در حال حاضر جهت سامان دهی وضعیت ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرضا با مشکلات و نارسایی‌های قابل توجهی مواجه هستیم و در همین راستا مقرر شده است نسبت به بررسی وضعیت صلاحیت متولیان کنونی حوزه حمل و نقل اقدام شده و نسبت به ارائه مجوزهای لازم اقدام شود.

وی با تشریح اهمیت توسعه متوازن آژانس‌های مسافربری در نقاط مختلف شهرضا گفت:در این خصوص باید تمامی دستگاه‌های فعال در حوزه اجرایی و نظارتی حمل و نقل درون شهری پس از بررسی نسبت به اعمال نظر اقدام کنند.

بهارلو با اشاره به اینکه ارائه خدمات اختصاصی به بانوان در حوزه حمل و نقل درون شهری جزو مهم‌ترین سیاست گذاری‌های متولیان امر در شهرضا به شمار می‌رود، متذکر شد: بر همین اساس تعداد قابل توجهی تقاضا در خصوص اخذ مجوز فعالیت آژانس بانوان در شهرضا ارائه شده است که پس از انجام مراحل قانونی نسبت به ارائه مجوز فعالیت به افراد واجد صلاحیت در این حوزه اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون حوزه وظایف و مسئولیت شورای هماهنگی و ترافیک مشخص شده است، اذعان داشت: به طور مثال در دوران گذشته برخی مسایل مهم در حوزه مدیریت ترافیک شهری بدون مطرح شدن در سطح این شورا و به دور از اعمال نظر متخصصان و اعضای مدعو در لیست مصوبات نشست قرار گرفته که این موضوع مشکلات قابل توجهی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/63011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول