اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای حمل و نقل هرمزگان:

مدیریت ترددهای زمینی، ریلی، هوایی و دریایی هرمزگان بر عهده شورای حمل و نقل است

رئیس شورای حمل و نقل هرمزگان گفت: مدیریت ترددهای زمینی، ریلی، هوایی و دریایی بر عهده شورای حمل و نقل قرار داده شده که تمهیدات لازم در این راستا از سه ماه گذشته اندیشیده شده است.

مدیریت ترددهای زمینی، ریلی، هوایی و دریایی هرمزگان بر عهده شورای حمل و نقل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرشید دستوان صبح امروز در جمع اعضای شورای حمل و نقل هرمزگان گفت: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی کمیته‌های تخصصی تشکیل شده است که در این راستا مدیریت ترددهای زمینی، ریلی، هوایی و دریایی بر عهده شورای حمل و نقل قرار داده شده که تمهیدات لازم در این راستا از سه ماه گذشته اندیشیده شده است.

وی بیان داشت: ناوگان‌های عمومی حمل و نقل ترکیبی استان هرمزگان حداکثر توان خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب در این ایام به کار خواهند گرفت.

رئیس شورای حمل و نقل استان هرمزگان همچنین اضافه کرد: تمامی خدمات دستگاه‌ها در طول ایام نوروز به صورت کشیک و شبانه‌روزی انجام خواهد شد و برای مشکلات قابل پیش‌بینی راهکارهای مناسب چاره‌اندیشی شده است.

وی با بیان اینکه هرمزگان از تمامی خطوط مسافری برخوردار است گفت: به دلیل استقبال مردم از سفر با قطار، افزایش تعداد قطار برای روزهای خاص درخواست شده و این موضوع در حال پیگیری است.

دستوان همچنین به ترددهای دریایی اشاره کرد و گفت: عمده این ترددها به جزایر صورت خواهد گرفت که از این رو تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی پیش‌بینی کرد: به دلیل تغییرات در شرایط و افزایش عوارض دریافتی ورود به کیش، تعداد مسافران به جزیره قشم افزایش یابد.

رئیس شورای حمل و نقل هرمزگان افزود: اقدامات لازم در مسیر تردد خودروها به قشم انجام شده که در این راستا مسیر بندر پهل ایمن‌سازی و لاین‌های عبوری تفکیک شده است.

دستوان همچنین با بیان اینکه به دلیل مشکل عدم تعادل در پهلوگیری لندینگرافت در دو سوی اسکله لافت و بندر پهل روند جابه‌جایی خودروها به کندی صورت ‌می‌گیرد، گفت: در این ایام موضوع اطلاع‌رسانی درباره وضعیت آب و هوا، مسیر دسترسی به مناطق گردشگری و تجاری و تاخیرات احتمالی در حرکت ناوگان‌ها در بخش‌های مختلف ضروری است که از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

رئیس شورای حمل و نقل هرمزگان تصریح کرد: در این ایام مدیریت سفر از موضوعات مهمی است که می‌تواند به روانی ترافیک و تسهیل سفر کمک کند و چنانچه این کار به خوبی انجام نشود به زیرساخت‌ها و مجموعه خدماتی فشار مضاعفی وارد می‌شود که ممکن است روند خدمات‌رسانی را دچار چالش کند.

وی همچنین هماهنگی هرچه بیشتر ناوگان‌های درون شهری با ناوگان‌های عمومی در بخش‌های مختلف را ضروری دانست.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول