اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد

لزوم بازنگری در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت بازنگری در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک این کلانشهر تأکید کرد.

لزوم بازنگری در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمودرضا طالبان عصر امروز در آیین رونمایی از واگن‌های قطار شهری شیراز با تأکید بر ضرورت بازنگری در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک این کلانشهر، اظهار داشت: بسیاری از معضلات ترافیک شهر با ارتقای فرهنگ ترافیک قابل حل است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: یکی از وظایف مهم مسئولان در شورای ترافیک توجه به آموزش شهروندی در مورد موضوع ترافیک است.

در ادامه اسدالله حاجی‌زمانی، مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز با اشاره به روند فعالیت در این پروژه،‌ گفت: پنج واگن از 20 واگن مترو با تامین منابع مالی از گمرک بندرعباس ترخیص و به شیراز منتقل شده است.

وی افزود: این واگن‌ها پس از انجام آزمایش‌های سرد و گرم، شامل خطوط ریلی قطار شهری و واگن‌ها و با رسیدن 15 واگن دیگر،‌ روی خط قرار گرفته و آماده سرویس‌دهی به مردم هستند.

حاجی‌زمانی بیان کرد: با راه‌اندازی فاز نخست خط یک قطار شهری شیراز، امکان جابه‌جایی 18 هزار مسافر در هر سمت از مسیر رفت و برگشت را با 10 تا 15 دقیقه، در ساعت فراهم می‌‌شود.

به گزارش فارس، آیین رونمایی از واگن‌های قطار شهری شیراز با حضور مسئولان استانی و مدیران شهرداری شیراز و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول