اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان امامزاده عبدالله آمل:

سفره 7 سین فاطمی در آستان امامزاده عبدالله(ع) آمل پهن می‌شود

تولیت آستان امامزاده عبدالله آمل گفت: سفره هفت سین فاطمی در آستان امامزاده عبدالله(ع) آمل پهن می‌شود.

سفره 7 سین فاطمی در آستان امامزاده عبدالله(ع) آمل پهن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رحمت‌الله برزیار شامگاه امروز در نشست ستاد شهرستانی طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی بیان داشت: آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) یکی از امامزادگان نام‌آشنای شمال کشور است که در روزهای مختلف سال شاهد حضور زائران زیادی از نقاط مختلف کشور در این منطقه هستیم.

وی افزود: امسال این امامزاده نیز مجری طرح آرامش بهاری، خیمه‌های معرفت و سوگواره یاس نبوی خواهد بود که این سه طرح بزرگ در سال‌های گذشته با استقبال پرشور عاشقان اهل بیت، زائران و مسافران همراه بوده است.

وی با اعلام اینکه این امامزاده دارای بیش از 300 زائرسرا و سوئیت است، تصریح کرد: با حضور امام جمعه این شهر، روحانیون و علما برنامه‌های ویژه‌ای در ایام نوروز و تحویل سال جدید و همچنین قصد داریم با هماهنگی مسئولان سفره هفت سین فاطمی را در جوار امامزاده عبدالله(ع) پهن کنیم.

تولیت آستان امامزاده عبدالله آمل یادآور شد: همزمان با تحویل سال نو با قرائت ادعیه و زیارت‌نامه سخنان مقام معظم رهبری در دقایق ابتدایی سال 93 به طور مستقیم پخش خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم عزای حضرت زهرا(س) در این امامزاده خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر مراسم‌های سوگواری، سخنرانی، مدیحه‌سرایی مراسم دسته‌روی نیز در روز شهادت آن بانوی بزرگ اسلام برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل نیز در ادامه این نشست ابراز داشت: کارهای فرهنگی و دینی با اتفاق و همدلی مسئولان و مردم به نتایج خوب و مثبتی منتهی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین محمدیان امیری ادامه داد: اگر در کار‌مان سلیقه‌ای عمل کنیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

محمدیان امیری با اعلام اینکه در ایام نوروز در زمینه حجاب و عفاف بحث تشویق و تذکر مدنظر باشد، تصریح کرد: متاسفانه برخی مظاهر زشتی نظیر بدحجابی را در سطح شهرستان شاهد هستیم که این موارد شایسته اماکن مذهبی و شهر آمل نیست.

وی با اشاره به تشویق بانوانی که به درستی حجاب خود را رعایت کرده‌اند، متذکر شد: در زمینه بدحجابی نیز گشت ارشاد در این شهرستان به افراد تذکرات لازم را اعلام کند.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول