اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

برترین‌های جشنواره سبزه‌های نوروزی در شهرکرد معرفی شدند

سومین جشنواره سفره هفت‌سین و سبزه‌های نوروزی با معرفی برترین آثار با حضور جمعی از مسئولین و شهروندان خوش‌ذوق و هنردوست استان در شهرکرد به کار خود پایان داد.

برترین‌های جشنواره سبزه‌های نوروزی در شهرکرد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد در مراسم اختتامیه این جشنواره، اظهار کرد: دغدغه و رویکرد اصلی شورای اسلامی دوره چهارم توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

کورش ملک‌پور با بیان اینکه احیای هویت و انجام فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر از خواسته‌های مهم و به حق مردم مرکز استان است، افزود: منتخبان شما در شورای چهارم طی مباحث و برنامه‌ریزی‌های مختلف با جدیت و تلاش فراوان به دنبال تغییرات اساسی در ظاهر شهر و هویت‌بخشی به فرهنگ شهرمان هستند.

ملک‌پور در ادامه از زحمات و تلاش‌های شهردار شهرکرد، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد و واحد روابط عمومی این شهرداری در حوزه مسائل فرهنگی و برگزاری سومین جشنواره هفت‌سین و سبزه‌های نوروزی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری شهرکرد نیز در این مراسم، اظهار کرد: 465 نفر در این جشنواره ثبت نام کرند که از این تعداد 102 نفر در بخش چینش سفره هفت‌سین با نگاه مدرن، 91 نفر در بخش چینش سفره هفت‌سین با نگاه سنتی، 130 نفر در بخش سبزه‌آرایی و 142 نفر در بخش ویژه تهیه تخم‌مرغ‌های رنگ‌آمیزی شده خانگی مختص کودکان و نوجوانان زیر 15 سال شرکت کردند.

محمدرضا امیدی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط هیئت داوران 56 اثر به عنوان آثار برتر در بخش‌های سبزهآرایی، سفره هفت‌سین و بخش ویژه جشنواره، شناخته و معرفی شدند.

در پایان این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استاندار، شهردار شهرکرد، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری شهرکرد حضور داشتند از نفرات برتر و برگزیده این جشنواره تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

همچنین در این آیین، برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله اجرای سرود، دف‌نوازی، موسیقی بختیاری و نمایش طنز توسط هنرمندان استانمان اجرا شد که مورد استقبال گرم شهروندان حاضر در جشنواره هفت‌سین و سبزه‌های نوروزی قرار گرفت.

انتهای پیام/68001/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول