اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 ماه سال جاری صورت گرفت

پرداخت 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی در جنوب کرمان

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: شعبه‎های زیر پوشش این مدیریت تا پایان بهمن ماه سال جاری 3 هزار و 312 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

پرداخت 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدعلی خائف‎زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعبه‎های زیر پوشش مدیریت بانک کشاورزی جنوب کرمان تا پایان بهمن ماه سال جاری 30 هزار و هشت فقره تسهیلات به میزان 3 هزار و 312 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه در پایان بهمن ماه سال گذشته 13 هزار و 830 فقره تسهیلات با اعتبار یک هزار و 356 میلیارد ریال اعطا شده بود، ابراز داشت: در سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته 16 هزار و 178 فقره تسهیلات به میزان یک میلیارد و 956 میلیون ریال افزایش داشته است.

خائف‎زاده با بیان اینکه در زمینه اجرای طرح توسعه کشاورزی در جنوب کرمان یک هزار و 265 فقره تسهیلات به میزان 793 میلیارد ریال پرداخت شده است، افزود: در زمینه مسکن روستایی نیز 280 فقره تسهیلات به میزان 35 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت 335 مورد تسهیلات برای برقی کردن چاه‎های کشاورزی با اعتبار 84 میلیارد ریال خاطرنشان کرد: 251 فقره تسهیلات در بخش قرض‎الحسنه با اعتبار 9 میلیارد ریال در جنوب کرمان پرداخت شده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: یک هزار و 750 فقره تسهیلات با اعتبار 733 میلیارد ریال در بخش زراعت، یک هزار و 494 فقره تسهیلات با اعتبار 146 میلیارد ریال در بخش باغبانی و 50 فقره تسهیلات با اعتبار 10 میلیارد ریال در بخش دام و طیور در منطقه پرداخت شده است.

خائف‎زاده با اشاره به پرداخت 232 میلیارد ریال تسهیلات به 8 هزار و 400 مورد خسارت دیده بخش کشاورزی جنوب کرمان در سال جاری بیان داشت: بر اساس مصوبه دولت 3 هزار و 700 بدهی به میزان 366 میلیارد ریال تمدید شده است.

وی با اشاره به وضعیت جنوب کرمان در زمینه سپرده‎ها افزود: مانده تمام سپرده‎ها در پایان بهمن ماه سال جاری یک هزار و 878 میلیارد ریال است که در مقایسه با مقطع مشابه سال گذشته 557 میلیارد ریال افزایش داشته است.

خائف‎زاده عنوان داشت: یکی از چالش‎های اساسی در عدم سپرده‎گذاری مردم در بانک کشاورزی داشتن بدهی است بر همین اساس مقرر شده است که از برداشت هرگونه وجه نقد بابت بدهی در شعبه‎ها خودداری شود، مگر اینکه مشتری به صورت کتبی به بانک مجوز دهد.

وی اذعان داشت: دریافت‎کنندگان تسهیلات بخش کشاورزی نسبت به بازپرداخت مطالبات خود اقدام کرده که تاکنون بیش از 2 هزار و 823 میلیارد ریال وصول شده است و در مقایسه با مقطع مشابه سال گذشته یک هزار و 698 میلیارد ریال افزایش داشته است.

انتهای پیام/80002/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول